Gelukkig keur ik zelf Enneuh... nope, die mistlampen werken niet Maar zolang er geen stekkers zijn aangesloten, en er geen schakelaar is.. is er nix aan de hand
"Waar een wil is, is een weg"
Jammer dat de weg niet staat aangegeven
Vandaag, zonder apk, maar naar huis gereden. Slaat ie toch ineens af bij het stoplicht Daarna tijdens het rijden, af en toe ook ineens inhouden, alsof je het contact een paar seconde uitzet
Bah....
Naja.. morgen weer een dag, en als het goed is een dag, MET verse apk!
Afslaan en haperig? heb ja al gekeken naar het dubbelrelais voor ontsteking, benzinepomp en de connector onder de ECU, die geven bij de meeste vroege GTI's problemen.
P.
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
Rio97 wrote:Ai, niet geslaagd?
Zeker weer zo'n keurmeester die letterlijk alles bekijkt en 'm al afkeurt op te weinig vloeistof in je ruitenwissertankje?
Rio97 wrote:Ai, niet geslaagd?
Zeker weer zo'n keurmeester die letterlijk alles bekijkt en 'm al afkeurt op te weinig vloeistof in je ruitenwissertankje?
dat relais boedheet klinkt als overgangsweerstand, ze worden natuurlijk wel warm maar ook niet overdreven. Voorzover ik weet zijn bijna al die bruine dubbelrelais hetzelfde, er is ook een zwarte uitvoering van maar die zie je niet zo vaak.
Gewoon uit het voetje klikken en er een andere inzetten, als het past en start is het goed.
P.
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
Goed gezien, als de rook nog in de elektronica zit is ie meestal nog heel. als de rook ontsnapt is zal het ding ook wel overleden zijn. Al heel vaak uitgetest en het blijft werken
Als het in de auto niet werkt heel simpel: start niet of wel starten maar het probeeem blijft. rook hierdoor is onmogelijk.
P.
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
Enneuh... PeterM...... thanx gozer! Als ik jou toch niet had
Hij loopt nu met een ander relais een heel stuk beter! Nog niet 100% maar dat zal aan andere dingen tewijten zijn.
Het inhouden is in ieder geval grotendeels verholpen
Mijn vrijdag kan alvast niet meer stuk
lol, mooi Jeroen!
kom dan nu je bestuurdersstoel ff brengen mijne is lelijk..
hou m heel nu he! en heb niet zoals mij de pech dat je gaskabel ergens achter blijft hangen en dat je motor dan een sec of 10/20 vol in de begrenzer hangt (met de sleutel in de hand wel te verstaan..)