Thijs aka Thijssie (AX 1.1 Spot '96)
Moderator: webmasters
Thijs aka Thijssie (AX 1.1 Spot '96)
Heb net een ax gekocht (1.1i spot uit 1996).
Heeft een felgroen kleurtje en doet het prima!
Mij vorige auto was een benzineslurpende mitsubishi galant en was aan vervanging toe.
Wat zijn jullie ervaringen met dit type?
Groetjes!!
Thijs
Mij vorige auto was een benzineslurpende mitsubishi galant en was aan vervanging toe.
Groetjes!!
Thijs
even vergeten:
Ik krijg de oude radio er niet uit? Hoe moet dat in godsnaam?
Ik wil mijn eigen radio erin zetten namelijk
Ik wil mijn eigen radio erin zetten namelijk
Re: Mijn eerste AX!!
thijssie wrote:Heb net een AX gekocht (1.1i spot uit 1996).
Groetjes!!
Thijs
-
- Drempelkiller
Welkom bij de leukste club van de BeNeLux en omstreken.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Welkom hier!
De Spot is een prima AX die prima mee kan komen.
In een mini-sprintje hield de Spot van Pixels mij aardig bij tot de 60 km/h, ik reed in een GT....
Zeker zo'n autoradio die je met twee van die reepjes blik uit zijn slede moet bevrijden? Dikke tie-wraps doen de truc ook.
De Spot is een prima AX die prima mee kan komen.
In een mini-sprintje hield de Spot van Pixels mij aardig bij tot de 60 km/h, ik reed in een GT....
Zeker zo'n autoradio die je met twee van die reepjes blik uit zijn slede moet bevrijden? Dikke tie-wraps doen de truc ook.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Heej, welkom hier! Een spot is op lagere snelheden zeker niet traag. En met een AX uit 96' heb je een mooi jong exemplaar. Puntjes waar je op moet letten zijn roest achter de koplampen onder de motorkap en roest in de hoeken van je kofferbak. Dat zijn in ieder geval de punten waar mijn AX uit 95' beginnende roest heeft.
Hoeveel km heeft ie trouwens gelopen?
Hoeveel km heeft ie trouwens gelopen?
AX GTI '91
ben ik weer
Bedankt voor alle warme reacties!
Hier antwoord op een paar vraaggies>
hij heeft 115.000 gelopen *niet echt veel* .
Veel opties zitten er niet op, maar wat er niet op zit kan ook niet stuk!
groetjes,
Thijs
Hier antwoord op een paar vraaggies>
hij heeft 115.000 gelopen *niet echt veel* .
Veel opties zitten er niet op, maar wat er niet op zit kan ook niet stuk!
groetjes,
Thijs
eey thijs!! welkom !! Ik rijd zelf ook een ax spot uit '96 en heb eigenlijk niets anders dan goede ervaringen. Het zijn lekkere pittige autotjes en tot ook zuinig.
Toch dacht ik dat een spot aardig rap was, maar nu heeft een vriend van mij een paar dagen terug een volcane gekocht!! maar dat is nog weer een schepje d'r boven op!! tering wat trok dat ding
Iig veel succes met je ax!
Toch dacht ik dat een spot aardig rap was, maar nu heeft een vriend van mij een paar dagen terug een volcane gekocht!! maar dat is nog weer een schepje d'r boven op!! tering wat trok dat ding
Iig veel succes met je ax!
-
- AX Spaster Mammer
of deze volcane was ongehoord ingereden... of er zijn idd aanpassingen gedaan vanuit de fabriek! Maar hij is sowieso sneller als mijn spot! hij trekt als een malle...; 100 in z'n 3kevin.broke wrote:een Volcane heeft ehm.. precies dezelfde motor als de AX Spot weet niet of de bakverhoudingen nog iets afwijken, maar veel zal 't niet schelen op 0-100 iig
inderdaad!
Inderdaad MBA: het is een identieke auto: zelfs het kenteken verschilt maar 4 cijfers...toeval!
Die kleur groen dus.
Die kleur groen dus.
-
- AX liefhebber
Dat is toch niet zo gek??? Als ik mijn Volcane doortrek in z'n 2 zit ie zo op de 80-90, met alleen een sportuitlaat (dat scheelt niets)...of deze volcane was ongehoord ingereden... of er zijn idd aanpassingen gedaan vanuit de fabriek! Maar hij is sowieso sneller als mijn spot! hij trekt als een malle...; 100 in z'n 3
AX-en zijn gewoon lekker licht en dan heb je niet zoveel vermogen nodig...
Anyway, welkom thijssie.. komen er fotos van je Spot? En heb je nog plannen?
-
- AX Spaster Mammer