Iedereen bedankt voor de felicitaties ! Het is helaas weer voorbij !
Aan de AX is de laatste tijd niet veel gedaan. Alleen een aantal keer gewassen . Ben vandaag wel op pad geweest voor vloermatten op maat. Maar via Auto style kan ik ze niet krijgen. Moet toch even verder zoeken!
Citroën AX 1.1I First Impression
ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)
Rio97 wrote:Anders ff op marktplaats kijken voor vloermatjes.
Ze zijn iig geleverd in de GT.
Marktplaats heb ik ook al afgezocht. Maar ik blijf het wel in de gaten houden ! Heb nu van die universele matjes maar die schuiven hele tijd onder mijn pedalen , best wel irritant.
ToDo:
- Dakklokje aansluiten
- Xenon (ja of nee?)
kevin.broke wrote:dat is bruinig. wat voor kleur heeft je koelvloeistof...?
Weet ik niet maar is niet zolang geleden vervangen. Ik durf die dop van de koelvloeistof niet meer open te draaien. vorige keer dat ik dat deed kon ik naar de garage. Had ik bijna een lekke koppakking
Het was trouwens voor het vervangen van de koelvloeistof zo bruin geloof ik!
ToDo:
- Dakklokje aansluiten
- Xenon (ja of nee?)
Zo weer een update. Auto is deze week naar de garage geweest. Hij heeft daar een kleine beurt gehad en de remschijven + blokken aan de voorzijde zijn vervangen. Blokken waren compleet op! Heb geloof ik best wel geluk. Blokken waren echt helemaal versleten.
Ook ligt er een ruwe spoiler klaar om gespoten te worden, maar het weer laat het niet toe. De spoiler wordt zwart. Foto''s van de spoiler volgen als deze erop zit.
Verder heb ik hier ook setje elektrische ramen liggen, maar deze gaan er pas op als ik goeie centrale vergrendeling heb!
ToDo:
- Dakklokje aansluiten
- Xenon (ja of nee?)