Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Elsje wrote:
dat wilde ik eigenlijk aan rogier vragen... (clubcafe, topic 'zondag..')
Haha ja idd, nouja, ik heb t vandaag dus zelf maar gedaan :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
De rotte plekken onder de motorkap zijn vanaf vanavond verleden tijd
Morgen de neus weer opbouwen, en dan nog een paar apk puntjes, voordat hij kan afgemeld worden.
Wel gelijk, omdat de schermen er toch afliggen, alles ingespoten met antireost middelen. En kunnen we gelijk de zij knipperlichtgaten in dezijschermen dichtlassen
Stukje bij beetje gaan we idd de goede kant op
@kevin..
Het licht gezien?
De zon schijnt buiten! Wat wil je nog meer!!!!
"Waar een wil is, is een weg"
Jammer dat de weg niet staat aangegeven
Vandaag grotendeels de neus weer in elkaar gezet.
2 nieuwe koplampies erin ( mede mogelijk gemaakt door fam. Bats )
Koelvloeistof erin, en weer ff lekker warm laten draaien.
Aankomende week weer weinig tijd om hem af te maken Naja... soms ff tussen alles door maar de laatste dingen voor de Apk afmaken.
Weer eens een stukje verder
Vandaag de laatste hand gelegd aan de nieuwe voorwiellagers. Die zitten weer netjes op z'n plekkie. Alleen is er een stabi stangetje versleten, dus morgen ook maar ff ophalen dan.
En zijn de zijknipperlicht gaten dichtgelast
Morgen de voorbumpert er weer op, en dan in de loop van de week de Apk maar eens afmaken, zodat ik hem kan gaan afmelden
Maar wat ik mij afvraag... jij hebt een GTI met 4 wielboutjes, die GT die Aad vandaag heeft gekocht heeft exact dezelfde velgen...maar met een boutje minder.
Zijn die velgen voor allebei geleverd dan?
Anyway, heel veel succes met de apk.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Rio97 wrote:Maar wat ik mij afvraag... jij hebt een GTI met 4 wielboutjes, die GT die Aad vandaag heeft gekocht heeft exact dezelfde velgen...maar met een boutje minder.