leuke BX!!!

Moderators: Rock's, webmasters

axgt-er
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by axgt-er »

En weer met de mooiste standaard velgen ooit!! Die van een 205gti. Ze staan de bx ook erg mooi. :twisted:

Eric Vertogen
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by Eric Vertogen »

Joost wrote:
leij78 wrote:Woensdag kwam ik ook nog een rare BuX tegen in Groningen.
Had beetje veel zijn acherkant verhoogd en voorkant verlaagd.
Was het nakijken wel waard (liep zelf over straat).

niet zo moeilijk
de luxere bx kan je zowel voor als achter stellen!
en tijdens het rijden stellen dan zie je ook leuke scheve verhoudingen (letterlijk en figuurlijk!)

dit deed ik nl. ook met mijn leen BIX en de mensen maar kijken

Iedere hydraulisch geveerde Citroën is in hoogte verstelbaar middels een hendeltje op het middenconsole van de Citroën.
Normaliter staat dit in de middenstand (rijstand) maar voor onderhoud, wiel wisselen of zeer slecht begaanbare wegen is de auto in hoogte verstelbaar. Het is niet de bedoeling om dit tijdens het rijden te gebruiken, daar op dit systeem ook de remmen zijn aangesloten!
Wel is het systeem momenteel zo doorontwikkeld dat de C5 tijdens het rijden op de snelweg automatisch lager gaat rijden.

Met vriendelijke groeten,

Eric Vertogen
www.citroworld.tk

p.s. die BX uit het begin van deze topic, is de BX van dhr. R. Veltkamp.

Sgurk
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Sgurk »

axgt-er wrote:En weer met de mooiste standaard velgen ooit!! Die van een 205gti. Ze staan de bx ook erg mooi. :twisted:

Helemaal met je eens. Dit zijn echt de allermooiste standaard velgen! Daarom heb ik ook de eerste dag dat ik op dit forum zat meteen de vraag gesteld of ze ook onder de AX GTi kunnen! En dat kan :D dus nu eerste ff die van een maatje lenen om te kijken hoe het staat 8)
AX GTi, sold!

Post Reply