Als ik mijn auto start op dit moment, dan heeft hij een heel onregelmatig toerentallen (schudt een beetje en klinkt vreemd), als ik dan de rem intrap wordt dit erger. Ook heb ik het idee dat ik verbrand koelvloeistof ruik via mijn ventilator als ik in de auto zit.
Wat kan dit zijn? Is dit iets met het injectiesysteem (dat bij mij overigens wel heel smerig is)?
Alvast bedankt!
Citroën AX 1.1I First Impression
ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)
Klinkt alsof 'ie valse lucht trekt ergens tussen je injectiehuis en inlaatspruitstuk. Als ik het goeD heb, loopt er een vacu?mslang vanaf 't inlaatspruitsuk naar je rembekrachtiger. Misschien dat daar een scheurtje in zit? Zou meteen verklaren w'rom 'ie rotter loopt als je de rem intrapt: rembekrachtiger gaan dan ook werken en krijg je 'n luchtverplaatsing in de vacu?mslang.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Lekkende rembekrachtiger. Op het moment dat je je rem intrapt zuigt ie via je rembekrachtiger lucht aan valse lucht dus. Succes. Is een leuk klusje
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Als het goeD is, zal dat niet gebeuren.
Via het rempedaal oefen je zelf al druk uit op de hoordremcylinder, waardoor de remvloeistof in de leidingen onder druk komt te staan en de remmen in actie komen.
De rembekrachtiger doet niets anders dan een handje helpen.
Zonder rembekrachtiger kun je dus ook "gewoon" remmen, alleen moet je dan wel zelf meer kracht zetten.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
MNM(tm) wrote:Als het goeD is, zal dat niet gebeuren.
Via het rempedaal oefen je zelf al druk uit op de hoordremcylinder, waardoor de remvloeistof in de leidingen onder druk komt te staan en de remmen in actie komen.
De rembekrachtiger doet niets anders dan een handje helpen.
Zonder rembekrachtiger kun je dus ook "gewoon" remmen, alleen moet je dan wel zelf meer kracht zetten.
Maar het is dus wel hoogst waarschijnlijk de rembekrachtiger? Ik vind het namelijk gek dat hij het net wel gewoon goed deed. Is er nog een andere manier waarop ik die bekrachtiger kan controleren (ikzelf ben namelijk helemaaaaaaaal niet technisch aangelegd )
Ikzelf dacht namelijk dat het iets te maken had met mijn injectiesysteem. Aangezien deze zeer ranzig is.
Citroën AX 1.1I First Impression
ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)