Voor 1 van m'n projecten (in ontwikkeling) ben ik op zoek naar een giethars of ander goedje dat in een mal te gieten is en stevig uithard maar wel kleurloos is / blijft. En transparant / helder.
Tips? Suggesties? Ik hoor ze graaG.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Zal morgen op mijn stageplek eens vragen wat voor hars ze gebruiken. Ze hebben daar namelijk een vlieg en een libel in kleurloze hars ingegoten. te gaaf effect is dat
MBa@NL wrote:Zal morgen op mijn stageplek eens vragen wat voor hars ze gebruiken. Ze hebben daar namelijk een vlieg en een libel in kleurloze hars ingegoten. te gaaf effect is dat
En die hars bevat dan geen luchtbelletjes en is dus (na uitharden) volledig massief?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
MBa@NL wrote:Zal morgen op mijn stageplek eens vragen wat voor hars ze gebruiken. Ze hebben daar namelijk een vlieg en een libel in kleurloze hars ingegoten. te gaaf effect is dat
En die hars bevat dan geen luchtbelletjes en is dus (na uitharden) volledig massief?
de enigste luchtbel die er inzit is gecreerd door het lekprikken van de vlieg ander kwam ie bovendrijven en hij is door het laten zien aan bezoekers al redelijk wat op de grond geklettert en hij leeft nog steeds
MBa@NL wrote:de enigste luchtbel die er inzit is gecreerd door het lekprikken van de vlieg ander kwam ie bovendrijven en hij is door het laten zien aan bezoekers al redelijk wat op de grond geklettert en hij leeft nog steeds
dat is ongeveer net zo logisch als afgebladderde verf die ik opnieuw ga aanbrengen