Vandaag boenkend geluid uit de eend. Kennelijk iets gesloopt. Ik denk dat ik maar in een hoekje ga zitten huilen....
Kutweek
Moderators: Rock's, webmasters
Kutweek
Gisteren een lens kwijtgeraakt (bakje laten stuiteren...), en een klepdekselmoer van de eend nadat ik de kleppen had gesteld. Ik een uur moeten rijden om een andere moer te halen...
Vandaag boenkend geluid uit de eend. Kennelijk iets gesloopt. Ik denk dat ik maar in een hoekje ga zitten huilen....
Kijk uit, een Cactussssss
-
MBa@NL
- Archivaris

Re: Kutweek
kop op, komt wel weer goed. volgende week is het jouw weekpcrodent wrote:Kennelijk iets gesloopt. Ik denk dat ik maar in een hoekje ga zitten huilen....
Het rammelende en tikkende ding in de eend bleek.....

een losse ventilateur. Bij een eend zit die vast aan de krukas (dacht ik), en ik durfde de bout niet te hard aan te draaien. Dom. Toen zat ie los.... Kleppen nog even gesteld en als het goed is doet ie het nu weer. Ook andere bougies erin, ik had verkeerde.
En nu ben ik 'm lekker aan het schilderen en bekleden enzo, dus ben wel vrolijk
een losse ventilateur. Bij een eend zit die vast aan de krukas (dacht ik), en ik durfde de bout niet te hard aan te draaien. Dom. Toen zat ie los.... Kleppen nog even gesteld en als het goed is doet ie het nu weer. Ook andere bougies erin, ik had verkeerde.
En nu ben ik 'm lekker aan het schilderen en bekleden enzo, dus ben wel vrolijk
Kijk uit, een Cactussssss
Joost, Joost, Joost! Kijk uit! Je eend wil wegvliegen
Mooi dat ie het weer doet!
Wel weer echt iets voor jou he
Succes met het verven, ben benieuwd.
Mooi dat ie het weer doet!
Wel weer echt iets voor jou he
Succes met het verven, ben benieuwd.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage