hij ziet er goed uit op de foto's, weinig km's, 110.000 minder als de mijne, ik zou 'm zo graag willen kopen, maar ik kan 't niet...stel dat er nog eventuele dingen er mee zijn dan zit ik.....
AAARGH, het zou bijna een frustratie worden.
wel vind ik dit zeker een pracht-exemplaar dat binnen de club moet geraken ! furio's zijn en blijven zeldzaam, vooral in deze kleur
@ DuFF, ik zit met hetzelfde. Investeren in nog een AX is niet erg, maar ik kan er geen twee onderhouden (Dat betekent dat de 1.1 geschorst danwel verkocht zou worden en dat kan ik niet over m'n hart verkrijgen)
Klopt die kmstand in de advertentie wel? En is er ook echt niks mis mee?
Ik heb al zo vaak meegemaakt dat het een geweldige aanbieding lijkt, maar de advertentie gewoon niet klopt of er belangrijke dingen niet genoemd worden.
Klinkt misschien wat negatief, maar ik heb wel geleerd om nooit te vroeg te juichen bij zoiets
Koppakking al bij 90000?
Ik kocht mijne trouwens ook met 58000, toen was ie al 12. Die had trouwens wel een keertje schade gehad achter, maar inmiddels rij ik er al 3 jaar in dus achteraf een goeie koop...
pcrodent wrote:Koppakking al bij 90000?
Ik kocht mijne trouwens ook met 58000, toen was ie al 12. Die had trouwens wel een keertje schade gehad achter, maar inmiddels rij ik er al 3 jaar in dus achteraf een goeie koop...
nee niet al bij 90.000,
tenminste, een furio geef je zowiezo op ze donder, daar zijn ze voor gemaakt, lekker fel enz.
ik denk dat ie zo goedkoop is omdat er toch iets niet goed aan is.
niemand in rotterdam die er even een kijkje wilt nemen? wonen wel wat clubleden in rotterdam natuurlijk
SHIT da's op een verkeerde moment Want ik moet nog afrijden... Tis megadruk deze tijd, alle datums volgeboekt, dus moet ? 18 weken wachten voordat k kunt afrijden hoorde ik van instructeur
DuFF wrote:ja dordrecht-rotterdam, dat is maar een klein stukje,
haal die auto gewoon op, dan heb je 'm alvast.
Jah dat wou k ook, maar mn vader wilt niet dat t op z'n naam komt enzz. Dus k wacht gewoon totdat k een rijbewijs hebt.. Furio misgelopen, dan is 't geen ramp voor mij hor.. Een Peugeot 106 XSI lijkt me wel leuk mar twijfelt nog..
dat is toch niet zo raar voor een AX? de meeste zijn nou eenmaal aangeschaft als boodschappen wagen, elke week 5 km naar de super en thats it.
Wij hebben er een met 70.000 in bijna 21 jaar...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).