Grietje
Moderator: webmasters
Loopt (nog) niet aan op onderste tapeindes
Staat leuk maarre, 3 punten kunnen niet vast
Mis een stukje
k*t stukje uitlaat:
scherpe roest foto
Auto staat voorlopig stil.
Had het wel leuk gevonden als ie af was voor volgende meeting en misschien wel op FS mocht als ie dan mooi was, maja.
Staat leuk maarre, 3 punten kunnen niet vast
Mis een stukje
k*t stukje uitlaat:
scherpe roest foto
Auto staat voorlopig stil.
Had het wel leuk gevonden als ie af was voor volgende meeting en misschien wel op FS mocht als ie dan mooi was, maja.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Spagetti is leuk speelgoed, het word goud als t warm is
En nu maakt ie weer flink meer herrie... zou ik dan toch niet een keer aangehouden worden?
En nu maakt ie weer flink meer herrie... zou ik dan toch niet een keer aangehouden worden?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zoek t verschil
--->>
---->>
Buiten beginnen we niet eens aan
auto op fietswielen
Blauwe, in rood paste de banden niet echt lekker
--->>
---->>
Buiten beginnen we niet eens aan
auto op fietswielen
DuFF wrote:en de blauwe is weer rijdend zo te zien ,
gaat ie nu op de meeting verschijnen morgen? of komt de rode ?
Blauwe, in rood paste de banden niet echt lekker
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Rock's wrote:Zou het lullig zijn als ik erg hard moest lachen om die velgen die er nu op zitten ?
Oooooooooow ....... wat doe ik je aan......
Ik moet er zelf ook elke keer om lachen.. maar niet in bijzijn van auto he! straks krijgt ie minderwaardigheidscomplex
Wacht maar, volgende week heb ik velgen die nog veel gaver zijn dat t verbreedde staal
Rooney, weer van aad overgenomen
Oh en glenn, auto is nu alweer vies.. Had hem dicht tegen de coniveren gezet voor schaduw, nu groeit die boom in mn auto verder
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zoek de verschillen.... Het rode stickertje.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Mark wrote:Zoek de verschillen.... Het rode stickertje.
die zit ie er op de eerste foto ook
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:Mark wrote:Zoek de verschillen.... Het rode stickertje.
die zit ie er op de eerste foto ook
Dan heb je goed schoongemaakt.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Mark wrote:grietje wrote:Mark wrote:Zoek de verschillen.... Het rode stickertje.
die zit ie er op de eerste foto ook
Dan heb je goed schoongemaakt.
Kwam er ook spontaan achter dat die stekker wit hoorde te zijn, inplaats van zwart
En Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
hij rijd weer niet
hahahaha
Nu koelt ie niet meer. Genoeg tips gekregen dus kijk er van t weekend weer naar, maar nu maar weer die rode mee naar dronten Arm ding, weet niet wat ie overkomt, hij moet ineens zoveel rijden
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
hij doet t weer
Jeuj, dure reperaties uit kunnen stellen want hij functioneerd weer naar behoren
Nu
- nieuwe velgjes erop
- toch maar tijdelijk skirtjes zolang ik niets ga/laat lassen
- motor kap naar een spuiter brengen
- die 'ene' spuit fout toch maar is een keer wegwerken
- raam rubbers en dakstrip vervangen voor aansluitende
Dan zijn we alweer een heel end.
Slalom, ja, onluchten zal het wel geweest zijn; hij deed zoiezo raar (niet stationair, veeeeel herrie, niet koelen) maar nu is alles ineens opgelost en we hebben er verder niet zoveel aan gedaan...
Jeuj, dure reperaties uit kunnen stellen want hij functioneerd weer naar behoren
Nu
- nieuwe velgjes erop
- toch maar tijdelijk skirtjes zolang ik niets ga/laat lassen
- motor kap naar een spuiter brengen
- die 'ene' spuit fout toch maar is een keer wegwerken
- raam rubbers en dakstrip vervangen voor aansluitende
Dan zijn we alweer een heel end.
Slalom, ja, onluchten zal het wel geweest zijn; hij deed zoiezo raar (niet stationair, veeeeel herrie, niet koelen) maar nu is alles ineens opgelost en we hebben er verder niet zoveel aan gedaan...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).