Hmmm, niet om het een maar zowel om het ander maar bij mij doet dit alles helemaal niks. Geen knipperend lampje op m'n dash. Dat stekkertje, is dat groen van kleur? Ik heb wel een stekkertje gevonden, draadje in gaatje 2 en de ander aan de massa maag geen resultaat.
Mijn motorstoringslampje brand normaal ook niet... zou het dan zo zijn dat er niks mis is?
Ik hoort het graag. Groeten, Sietse!
ecu uitlezen
Moderators: vtspower, webmasters
Yes, dat brand wel als het contact aan staat. Het gele motor lampje met een soort letter k in de motor getekend toch?? Dat brand gewoon maar gaat niet knipperen als ik de bovenstaande procedure volg. Een andere stekkertje dan het groene met 2 aansluitingen kan ik niet vinden rond m'n ECU dus dat moet kloppen. Mischien maar 's ff langs de garage voor wat raad of hulp. Zag hier ergens op 't forum dat, als het ff meezit, je voor ?35 alles weet.
Of weet iemand nog iets??
Hoor 't graag, groeten ,Sietse!
Of weet iemand nog iets??
Hoor 't graag, groeten ,Sietse!
Mij lukte het ook niet... Maar wat w?l lukte, sleutel niet op contact maar op het klikje daarvoor, en dan draad van die stekker naar een massapunt (die bij m'n interieurlampje), dan ging ie wel aan.
Op contact stond ie sowieso aan, en knipperen ho maar als ik dat draadje verbind...
Op contact stond ie sowieso aan, en knipperen ho maar als ik dat draadje verbind...
Kijk uit, een Cactussssss