Grietje
Moderator: webmasters
Eerste proefrit zat een voorwiel nog niet helemaal lekker vast Maaaaaar nu issie weer helemaaaaaal back!
Met werkende mistlichten (zal vanaaf es foto maken )
Met werkende mistlichten (zal vanaaf es foto maken )
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
inderdaaad!!
wielen vastdraaien, kuur tegen elk probleem
wielen vastdraaien, kuur tegen elk probleem
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ooeee aaaaah
thanx to glenn (internet ondersteuning, thanx to draadloos en laptop in auto ), geschakeld via het knopje van mn achteruit verwarming (die heb ik toch niet) echt super netjes zo !!!! Ik is blij!!
En ja, dit zijn halfords lampen van 20 euro; gat erachter is uitgezaagt omdat de vorige mistlampen te groot waren, hier komt nog een plaatje voor...
Niet heel duidelijk, maar mijn bumpersteun voor heeft losgelaten (weggeroest) van mijn caroserie:
thanx to glenn (internet ondersteuning, thanx to draadloos en laptop in auto ), geschakeld via het knopje van mn achteruit verwarming (die heb ik toch niet) echt super netjes zo !!!! Ik is blij!!
En ja, dit zijn halfords lampen van 20 euro; gat erachter is uitgezaagt omdat de vorige mistlampen te groot waren, hier komt nog een plaatje voor...
Niet heel duidelijk, maar mijn bumpersteun voor heeft losgelaten (weggeroest) van mijn caroserie:
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:En ja, dit zijn halfords lampen van 20 euro; gat erachter is uitgezaagt omdat de vorige mistlampen te groot waren, hier komt nog een plaatje voor...
Maar zo te zien komt er wel een bak licht uit!
ToF hoor, ziet er goeD uit.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Glenn@nl wrote:Mooi dattie lichten eindelijk fatsoenlijk werken
en wat ga je nu doen met die bumpersteun?
Compleet eraftikken, schuren, plek met noverox of /en tectiel ofzo behandelen en lekker met rust laten
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
even met zn alle
taadaaaa
taadaaaa
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Thanx henri!
En dat te bedenken dat ze nog een stuk naar buiten komen.... wauw
Ze krijgen als het goed is van de week een nieuw lak laagje, 2 bandjes er bij en dan kunnen ze -als alles nog steed gaat als gepland - erop!
Alleen, betekend ook dat ik even geen geld heb voor de andere projecten haha, dus die staan even op rust....
Velgen kosten bij elkaar 550/600 euro.... incl dus spuiten, verbreders, banden.... geld potje is ff op dus
En dat te bedenken dat ze nog een stuk naar buiten komen.... wauw
Ze krijgen als het goed is van de week een nieuw lak laagje, 2 bandjes er bij en dan kunnen ze -als alles nog steed gaat als gepland - erop!
Alleen, betekend ook dat ik even geen geld heb voor de andere projecten haha, dus die staan even op rust....
Velgen kosten bij elkaar 550/600 euro.... incl dus spuiten, verbreders, banden.... geld potje is ff op dus
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Mini shoootje haha, lol met me zusje :
En ja, er is poging gedaan auto te poetsen :P:p
En ja, er is poging gedaan auto te poetsen :P:p
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX super weirdo
- Posts: 4586
- Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
- Contact:
grietje wrote:Thanx henri!
Alleen, betekend ook dat ik even geen geld heb voor de andere projecten haha, dus die staan even op rust....
Mischien is het verstandig om de verbreede stalen wielen te verkopen.....(aan mij bijvoorbeeld )....... dan zitten er gelijk weer munties in het potje
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Rock's wrote:
Mischien is het verstandig om de verbreede stalen wielen te verkopen.....(aan mij bijvoorbeeld )....... dan zitten er gelijk weer munties in het potje
Ze gaan wel te koop, als mn andere velgen erop zitten... Die worden gepowdercoat nu en van bandjes voorzien en gebalanceerd
Dan nog spoorverbreders bestellen...
Glennie: kom maar op
Duffie:
Q01z:.. er mist eigenlijk wel wat op de fotos...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Yoyoyo
spoorverbreders bestelt!!
En, vandaag poging gedaan tot spagettispruitstuk monteren.
Alles ging zowaar makkelijk los, daar stond ik al ff van te kijken.. Dooie vogel eindelijk uit zn benarde positie gered,
Totdat ik bij de lambda kwam, die ging gewoon NIET los.
Dus, draadjes los gemaakt, kijk er nog wel na morgen
Naja, eruit ging opzich prima, andere erin niet, radiator eruit gehaald, en nu wil ie er niet helemaal op. Teminste niet makkelijk. Hij liep (nog) niet aan op de onderste tapeinde, maar dat kom wel als ie stukje verder erop gaat. Maja toen moest ik eten :P Dus auto dicht geklapt en kijk morgen wel weer verder
Ben nu opzoek naar: Lambda sonde en de bout die door je versnellingsbak en downpipe zegmaar gaat
spoorverbreders bestelt!!
En, vandaag poging gedaan tot spagettispruitstuk monteren.
Alles ging zowaar makkelijk los, daar stond ik al ff van te kijken.. Dooie vogel eindelijk uit zn benarde positie gered,
Totdat ik bij de lambda kwam, die ging gewoon NIET los.
Dus, draadjes los gemaakt, kijk er nog wel na morgen
Naja, eruit ging opzich prima, andere erin niet, radiator eruit gehaald, en nu wil ie er niet helemaal op. Teminste niet makkelijk. Hij liep (nog) niet aan op de onderste tapeinde, maar dat kom wel als ie stukje verder erop gaat. Maja toen moest ik eten :P Dus auto dicht geklapt en kijk morgen wel weer verder
Ben nu opzoek naar: Lambda sonde en de bout die door je versnellingsbak en downpipe zegmaar gaat
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).