Tja, hoe zeg je het... Saxo zo goed als verkocht en een dikke Chevy Blazer uit 1980 is in aantocht...
Idd ik ga eens flink zondigen. Een Chevrolet 5.7 v8 stepside automaat op gas van een collega overkopen. Ding verdient nog wel wat afbouwwerkzaamheden. Stepside bak en dak moeten gespoten worden en daarna heb ik echt een dikke Amerikaan
robin wrote:oke dat had ik nooit van jou verwacht!!!!
Wel leuk pics!!!!
Ik van mezelf ook niet. Na de aanbieding die dingen eens bekeken op internet en schijnen dus nog dik geld op te brengen. Aangezien ik hem voor een schijntje kan overnemen
Betreft dat Clio, dat ziet echt goed uit.. De wegligging is echt zeer geweldig hoorde ik, uiteraard van m'n nicht die zelf ook heeft (1.6 16V) De interieur ziet wat mij betreft echt gaaf uit, wel modern toentertijd (nu ook) en ook nog gezellig..
om arne z'n wie is wie even op te vullen met nog meer clio verhalen:
Wegligging van zo'n clio is echt heerlijk idd, je kan 1 van de achterwieltjes met een beetje sportief rijgedrag lekker optillen.
Browny wrote:om arne z'n wie is wie even op te vullen met nog meer clio verhalen:
Wegligging van zo'n clio is echt heerlijk idd, je kan 1 van de achterwieltjes met een beetje sportief rijgedrag lekker optillen.
Haha, wel eens zo'n ding bereden, maar ik geef toch echt de voorkeur aan het gooien en smijten van een AX...
Browny wrote:om arne z'n wie is wie even op te vullen met nog meer clio verhalen:
Haha, wel eens zo'n ding bereden, maar ik geef toch echt de voorkeur aan het gooien en smijten van een AX...
zie je wel, gewoon weer een Citroën.. misschien het beste van 2 werelden.. en ax GTi met een saxo 16v blokje