Foto's Conservatoire Citroën
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX liefhebber
Foto's Conservatoire Citroën
Gisteren was ik in Parijs in het Conservatoire Citroën.
Omdat dit "museum" gesloten is voor publiek wil ik de foto's in elk
geval met jullie citrofielen delen.
ze staan hier:
http://members.lycos.nl/citroenazu/newpage13.html
Omdat dit "museum" gesloten is voor publiek wil ik de foto's in elk
geval met jullie citrofielen delen.
ze staan hier:
http://members.lycos.nl/citroenazu/newpage13.html
-
- AX super weirdo
Zozo, ik weet dat het gesloten is voor publiek en dat genodigde er mogen komen. Mag ik zo vrij zijn te vragen hoe u bent uitgenodigd? Er mooie foto's idd
Man, echt frustrerend dat daar alleen genodigde mogen komen Zou een leuk clubweekendje kunnen zijn Staat daar gewoon vol met alle gekke citro?ns uit de geschiedenis....Er staat zelfs een splinternieuwe AX Sport
Man, echt frustrerend dat daar alleen genodigde mogen komen Zou een leuk clubweekendje kunnen zijn Staat daar gewoon vol met alle gekke citro?ns uit de geschiedenis....Er staat zelfs een splinternieuwe AX Sport
Last edited by arnie on WedFeb18, 2004 3:40:05 PM, edited 1 time in total.
Freude am Fahren.
Kakelbont wrote:En is dit niet gewoon het prototype van de pre '91 AX ? (gezien het dashbord)
Moet zeggen dat ik deze er wel heeeel gelikt uit vind zien hoor
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX liefhebber
[Man, echt frustrerend dat daar alleen genodigde mogen komen Zou een leuk clubweekendje kunnen zijn Staat daar gewoon vol met alle gekke citro?ns uit de geschiedenis....Er staat zelfs een splinternieuwe AX Sport [/quote]
Binnekort gaat het open voor leden van Citroen clubs. Groepen niet groter dan 40 man. Wel eerst aanmelden bij ACI (Amicale Citroen Internationale) De club moet dan het bezoek regelen.
Binnekort gaat het open voor leden van Citroen clubs. Groepen niet groter dan 40 man. Wel eerst aanmelden bij ACI (Amicale Citroen Internationale) De club moet dan het bezoek regelen.
-
- AX liefhebber
Dat lijkt me echt een te gekke meeting daar. Als dat toch es zou kunnen. Zijn er mensen met een busrijbewijs op zak? Als ik het heeeeeel lief vraag kan ik misschien aan een bus komen. Of wat nog mooier is in collonne met 20 axies naar frankrijk. Zijn ze meteen overtuigd dat we naar binnen mogen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX liefhebber
Sander wrote:Naja ik zou zeggen wie kent er frans en heeft zin om die gasten eens op te bellen??
Ik ken nog wel wat frans maar daar staat wel een meter haar op bij wijze van spreken... Het is tenslotte al bijna 2 jaar geleden dat ik nog frans heb gesproken. Maar ik heb het toch zo'n 9 jaar op school gehad... 2uur per week Moet ik erbij zeggen dat ik het absoluut haatte...
-
- AX Master
WAT GAAF ZEG
Wat een prachtige foto's van al die prachtige Citro?ns
Daar zouden we idd als club wel een keer heen kunnen gaan.
Heb ik wel wat Euri's voor over hoor... een ervaring die je volgens mij nooit meer vergeet.
Wat een prachtige foto's van al die prachtige Citro?ns
Daar zouden we idd als club wel een keer heen kunnen gaan.
Heb ik wel wat Euri's voor over hoor... een ervaring die je volgens mij nooit meer vergeet.
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw