alleen niet teveel km's mee rijden, het blijft een Renault dus wellicht verlies je onderdelen
Het is idd een nette auto, mooi zelfs...
En dat onderdelen verliezen valt wel mee hoor, dat gebeurd pas spontaan vanaf 150.000 kilometer als de eerste eigenaar hem weg doet.
En de motor begeeft het pas rond de 2ton spontaan, gelukkig kun je er dan niet bij als monteur zodat het repareren ervan een goede ondersteuning van xde economie is....
Ja ja, je leest het goed... Renard heeft een paar (gelukkig niet teveel) van die Renault hokken in onderhoud.
Maar ze zijn wel mooi en net....
Renault, tsja, er valt veel van te zeggen. Vorige auto van m'n vader was een laguna. In 3 jaar tijd en 160dkm 2 turbo's kapot, 2 intercoolers en een versnellingsbak. Maatje van me werkt bij renault en het komt gewoon door het gebruik van de auto. Lease-auto's waar niet goed mee om wordt gegaan (gelijk uitzetten na hard rijden etc) geven allemaal problemen, terwijl prive auto's probleemloos rondrijden omdat de mensen er dan zuinig mee doen.
Zo'n espace heeft echt heerlijk veel ruimte, lekker met veel man uitgaan en maar 1 bob nodig. (weten ze in belgie wat een bob is??)
Browny wrote:Renault, tsja, er valt veel van te zeggen. Vorige auto van m'n vader was een laguna. In 3 jaar tijd en 160dkm 2 turbo's kapot, 2 intercoolers en een versnellingsbak. Maatje van me werkt bij renault en het komt gewoon door het gebruik van de auto. Lease-auto's waar niet goed mee om wordt gegaan (gelijk uitzetten na hard rijden etc) geven allemaal problemen, terwijl prive auto's probleemloos rondrijden omdat de mensen er dan zuinig mee doen.
Zo'n espace heeft echt heerlijk veel ruimte, lekker met veel man uitgaan en maar 1 bob nodig. (weten ze in belgie wat een bob is??)
ik denk dat Bob eerst in Belgie was voor dat die bij jullie kwam
of je geeft een seintje aan Joost of Q01z dat ze bij je Sweater enz een zwarte clubsticker toevoegen, die ze aan mij geven op de meeting zondag , als je dan hier op bezoek komt heb je meteen die clubsticker ook.
DuFF wrote:of je geeft een seintje aan Joost of Q01z dat ze bij je Sweater enz een zwarte clubsticker toevoegen, die ze aan mij geven op de meeting zondag , als je dan hier op bezoek komt heb je meteen die clubsticker ook.
DuFF wrote:of je geeft een seintje aan Joost of Q01z dat ze bij je Sweater enz een zwarte clubsticker toevoegen, die ze aan mij geven op de meeting zondag , als je dan hier op bezoek komt heb je meteen die clubsticker ook.
Ondanks dat ik nu al sneller ben dan de saxo vts 1.6 8v 100cv ben ik nu aan het wachten op een QuickShift die van engeland aan het komen is, hopelijk win ik nog ietskes tijdens sprints