Nog steeds viert het storingslampje feest. Soms al na 50 m en dan gaat hij echt constant aan-uit aan-uit enz. Soms veel langer aan en soms helemaal niet aan. Alleen vanmiddag trok de auto stevig naar rechts en op dat moment ook de motorstoring. Nog steeds geen aanwijsbare oorzaak.
Is het toeval dat auto rechtsaf wil en de motorstoringslamp weer brandt???Ik moest behoorlijk tegensturen
de alom bekende motorstoring
Moderators: denny, vtspower, webmasters
de alom bekende motorstoring
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!
misschien trekt hij naar rechts omdat alleen de 2 linker cylinders van 't motorblok 'gevonkt' worden door de bougies. Hierdoor heeft de rechter as minder vermogen.. waardoor ie naar rechts trekt want links wil harder
Nee zonder gekheid..
een brandend motorstoringslampje kan ZOVEEL oorzaken hebben. Maar het brand alleen als er iets met de motor zelf aan de hand is! dit heeft dus ook waarschijnlijk niks met naar links/rechts trekken te maken.
Ik zou zeggen.. Lees de ECU eens uit (of laat dit doen..)
Nee zonder gekheid..
een brandend motorstoringslampje kan ZOVEEL oorzaken hebben. Maar het brand alleen als er iets met de motor zelf aan de hand is! dit heeft dus ook waarschijnlijk niks met naar links/rechts trekken te maken.
Ik zou zeggen.. Lees de ECU eens uit (of laat dit doen..)
Of breng hem naar een garage, als je er zelf niets vanaf weet...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).