Mijn naam is Roelf en sinds enkele weken rijd ik in een AX 1.1I TGE E2 uit '93, met inmiddels ruim 107800 km op de teller.
Ik heb hem voornamelijk voor woon-werk verkeer als mijn vrouw met de Peugeot 406 weg is (inderdaad: die zilvergrijze op de achtergrond).
Voor ervaringen van andere gebruikers en informatie over klein onderhoud heb ik me aangemeld voor de AXclub.
Binnenkort ga ik aan de hand van de instructies en how-to's de dashboardverlichting en de achterruitverwarming repareren. Voor de rest heb ik geen verbouw-plannen.
Mijn complimenten aan de mensen die deze website onderhouden en mijn dank aan allen die hun ervaringen en deskundigheid ter beschikking stellen.
Ik wens eenieder vele veilige kilometers.
Met vriendelijke groet,
Roelf van Till
Roelf aka ro11 (AX 1.1I TGE E2 '93)
Moderator: webmasters
Roelf aka ro11 (AX 1.1I TGE E2 '93)
Last edited by ro11 on TueMar13, 2007 2:22:14 PM, edited 2 times in total.
-
- Archivaris
WELKOM
zet in je prfiel UBB even aan, dan kunnen we de foto's zien
Groetjes,
Michel
EDIT:
Hier te vinden in je profiel:
En datzelfde moet je ook ff doen bij het wijzigen van je openings post
zet in je prfiel UBB even aan, dan kunnen we de foto's zien
Groetjes,
Michel
EDIT:
Hier te vinden in je profiel:
En datzelfde moet je ook ff doen bij het wijzigen van je openings post
Last edited by MBa@NL on TueMar13, 2007 2:13:47 PM, edited 1 time in total.
-
- AX liefhebber
welkom, en iemand die het begrijpt, meteen foto's toevoegen!
momenteel wordt er aan nog meer howto's gewerkt, dus houd dat in de gaten de komende periode...
(d.w.z. Dakklokje met leeslampje uit GT monteren, Toerenteller inbouwen op de andere manier dan er al is, sportspiegels monteren, skirts monteren en aanlopen verhelpen door bepaalde delen aan te passen etc.)
voor de rest is bijna alles wel een keer door iemand gedaan wat je kan bedenken, dus je kan zo een visje uitgooien als je iets wilt weten...
groetjes Sander
momenteel wordt er aan nog meer howto's gewerkt, dus houd dat in de gaten de komende periode...
(d.w.z. Dakklokje met leeslampje uit GT monteren, Toerenteller inbouwen op de andere manier dan er al is, sportspiegels monteren, skirts monteren en aanlopen verhelpen door bepaalde delen aan te passen etc.)
voor de rest is bijna alles wel een keer door iemand gedaan wat je kan bedenken, dus je kan zo een visje uitgooien als je iets wilt weten...
groetjes Sander