A
Moderators: Rock's, webmasters
A
Maandag mn eerste rijles
Ik ga dr wel 2 wielen op achteruit.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Re: A
waar zijn die scheppen verkrijgbaar?pcrodent wrote:Gaaf, succes!Sander wrote:Maandag mn eerste rijles
Ik ga binnenkort ook maar eens daarmee beginnen... (krijg volgende maand een schep geld namelijk )
Haha gaaf!! Ik wil em ook hebben voor de vakantie! Heb op de motorbeurs pas al kleding en helm gekocht.
Ben nu druk bezig met het leren van de theorie (en dat valt nog tegen! Is al bijna weer 5 jaar terug...)
Moeten we van de zomer eens een AX-club motormeeting houden!
Ik heb trouwens al een half jaar een motor hier naast het huis staan... (zie rechtsonder) over simpele techniek gesproken! Wel erg vervelend met dit mooie weer, heb je wel een motor + alle toebehoren maar geen rijbewijs Zie nu overal allerlei motoren rijden met dit mooie weer
Ben nu druk bezig met het leren van de theorie (en dat valt nog tegen! Is al bijna weer 5 jaar terug...)
Moeten we van de zomer eens een AX-club motormeeting houden!
Ik heb trouwens al een half jaar een motor hier naast het huis staan... (zie rechtsonder) over simpele techniek gesproken! Wel erg vervelend met dit mooie weer, heb je wel een motor + alle toebehoren maar geen rijbewijs Zie nu overal allerlei motoren rijden met dit mooie weer
ja duff heeft wel gelijk, met motor rijden is de kans 10x groter dan auto om ongeluk te krijgen. me vader heeft ook motorrijbewijs, vroeger heeft mn pa wel paar honda's gehad. nu niet meer, omdat mn pa bang is om te crashen ofzo ja aan regels houden kan best maar is zo moeilijk met motor..
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250
Ik zie het al helemaal voor me: Sander op een chopper.
Armen in kraanvogelstand om nog bij de handvaten te komen.
Verschoten en rafelige spijkerbroek (levi's) en spijkerjackie.
Op de ene onderarm een tattoo van een schaars gekleed indianenmeissie, op de andere eentje met heel groot mama.
En een grijns van hier tot nijmegen en weer terug.
Wie ziet het niet voor zich
Op de ene onderarm een tattoo van een schaars gekleed indianenmeissie, op de andere eentje met heel groot mama.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
*vraagt om een photoshop*Rio97 wrote:Ik zie het al helemaal voor me: Sander op een chopper.
maar goed hier staat ook een motor in de garage. Dominique heeft beloofd er dit jaar weer op te gaan rijden. afgelopen jaar hebben we hem alleen maar een keer afgestoft.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- AX Master
Motor
Ik zie Sander eerder op een Suzuki Hayabusa rijden met een zwart leren pak en een zwarte helm.
Maar als er meer mensen zijn die hun rijbewijs hebben gehaald dan wil ik best een toerrit maken met jullie hoor.
Het best is ook als je je rijbewijs een jaar of 1 of 2 jaar hebt een vervolg curcus tedoen .
http://www.youtube.com/watch?v=5iNJMlFnZTo
gr Mr Dean
Maar als er meer mensen zijn die hun rijbewijs hebben gehaald dan wil ik best een toerrit maken met jullie hoor.
Het best is ook als je je rijbewijs een jaar of 1 of 2 jaar hebt een vervolg curcus tedoen .
http://www.youtube.com/watch?v=5iNJMlFnZTo
gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
-
- AX Spaster Mammer