Daniel aka Daan (AX 1.1 '89)
Moderator: webmasters
ik heb net 4 verbrede stalen wielen gekocht die ik ga opknappen en spuiten.. nu vroeg ik mij af.. heeft er iemand al eens geprobeerd 185 brede banden onder een rechte wielkasten-ax te proppen.. ik ga een poging wagen:) hopelijk lukt het want dat staat wel lekker breed.. ik zal morgen ff een foto maken..
1.1carb 4-bak:)
oke, het is ff met paint, is wat sneller en makkelijker...
Het zwarte is hoe het nu is... Het rode lijntje geeft een indicatie van hoe het moet worden... de wielkast zelf zal niet aanlopen als je die naar binnen staande rand wegknipt, zodat je wiel en dus band de ruimte krijgt naar buiten...
Dit hebben wij ontdekt bij mij 1.1 spot, en zo zullen we dat voortaan toepassen mocht het nog voorkomen... Werkt super!
Vergeet uiteraard niet te tectyleren, maar dat zal overbodige info zijn...
groetjes Sander
Het zwarte is hoe het nu is... Het rode lijntje geeft een indicatie van hoe het moet worden... de wielkast zelf zal niet aanlopen als je die naar binnen staande rand wegknipt, zodat je wiel en dus band de ruimte krijgt naar buiten...
Dit hebben wij ontdekt bij mij 1.1 spot, en zo zullen we dat voortaan toepassen mocht het nog voorkomen... Werkt super!
Vergeet uiteraard niet te tectyleren, maar dat zal overbodige info zijn...
groetjes Sander
die bumper en achterklepstrip komen in carosserie kleur en die uitlaat word nog iets verzonken in de bumper.. ze klinken wel ok.. netjes bij lage toeren maar over het gehele bereik hoorbaar.. alleen resoneert ie een beetje bij 120 km/h.. maar ja.. dan maar harder rijden.. komt dit weekend een andere motor in..
1.1carb 4-bak:)
ziet er goed uit Daan
Wat voorn motor heb je erin gegooit?
En een mooie GT voorbumper in kleurspuiten en er voor op zetten
(ook leuke modificatie is een XM spoiler ondersteboven onder de voorbumper, dit geeft een bruter aangezicht en kost niet veel
En de achterbumper natuurlijk in kleur
Wat voorn motor heb je erin gegooit?
En een mooie GT voorbumper in kleurspuiten en er voor op zetten
(ook leuke modificatie is een XM spoiler ondersteboven onder de voorbumper, dit geeft een bruter aangezicht en kost niet veel
En de achterbumper natuurlijk in kleur
Citroën Bx Sport mk2 (van mij)
Citroën Ax GT chic (pink) (van me vrouw)
Citroën Ax GT chic (pink) (van me vrouw)