pfff ik ben nu pas thuis
(nee zo lang moest ik 'r niet voor rijden, ik had vandaag(maandag) nog een meeting)
beide meetings waren superleuk, jammer dat het strand niet doorging, maar verder? goed georganiseerd, leuke en mooie locaties,
op de terugweg nog voor anwb'er gespeeld omdat Q01z alweer pech had(elke meeting weer prijs met die jongen, onvoorstelbaar)
en nu ken ik dat leiderdorpkerk ofzo wel uit me binnenzak, volgens mij ben ik 3 x door de achtertuin van Glennos gereden ofzo haha.
hopelijk heeft Kristel geen verdere schade aan d'r axje opgelopen, aangezien ze bij utrecht in de buurt met een overhitte motor stond...
dat was iets te ver uit mijn koers, dus helaas kon ik niet ??k daarvoor anwb-ertje spelen, sorry
@ pixels66 en de rest: het compilatiefilmpje gaat tzt inmekaar en online, give me some time to recover, to sleep, and to work.
@ MeeL, succes met de wisser.
@ Glennos, die bumperklevende bmw op de terugweg was wel even zwaar irritant, en nog gaan seinen ook..... daar kan ik ?cht niet tegen.
@ de fotogenieke mensen... leuke foto's !!
HULDE AAN SANDER EN ELS, en de rest van de aanwezige clubleden, die allen tezamen deze tourrit-meeting tot een groot succes hebben gemaakt