toen ik vandaag de zitting van de achterbank eruit haalde bleek dat hij echt goed nat was.. rare is heb vrijdag nog iemand achterin gehad en die klaagde niet over natte billen ( en die was ook niet incontinent ).
Alle gaten zaten dicht in die kuip waar de zitting in valt, maar twee zwarte dopjes met kruis erin waren verstopt met troep. Verder gekeken waar het weg kon komen maar trof daar niets aan. Achter in de kofferbak trof ik wel roest aan links aan de naad die de bodem aan het spatbord verbind, ook leek dit niet helemaal dicht meer te zijn. Zou hier opspattend vocht kunnen wegkomen?? Ook de mat achterin de kofferbak was licht vochtig... Voor de rest zie ik geen sporen van vocht/water en gebruik de auto dagelijks en dan ook zie ik geen water/druppels/vocht.
Ook heb ik nog geen last gehad van dat de ramen door het vocht enorm beslaan...
Hmmm... Wij hebben geen achterbank en het is er onder ook niet nat. Dan zou ik zeggen: haal die achterbank er uit dan heb je nergens meer last van! Scheelt ook weer 10 kg...
master-arnie wrote:Bij mij was de achterbank nooit nat, maar wel de rechtervoorstoel!! ***** roest ook altijd
Hier kan je wel iets aan doen. Er zit waarschijnlijk vuil in de rechtervoor dorpel zodat al het water niet weg kan. Je moet dan ff je rechterportier opendien en dan zit er ergens onderaan bij de schanieren een rubber dopje. Deze moet je ff eraf halen. Je ziet als het goed allemaal vuil in het de dorpel zitten. Dit ff weghalen en het water stroomt er zo weer uit ..
Het water komt waarschijnlijk binnen langs een schroefje waarmee het dashboard dicht zit.
ah wat lief.. krijg herinneringen aan men oude sport. die zag er ook zo uit. :D was wel de enige plek waar die roestig was.. heb ik bij mijn nieuwe auto wel heel erg goed naar gekeken . haha
mzzl
denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Ik heb duz ook enorm last van WATER in me achterbak en me achterbank is ook regelmatig NAT.
Is echt goed balen maar ik vraag me af of het alleen langs me achterruiten komt...
Joost zou je er anders tijdens meeting effies naar willen kijken
Fijn, maak je jezelf tenminste ook nog es een keertje nuttig :firedevil :firedevil
Ennuh... moet je wel ECHT komen deze keer h? en de vrouwen maar effies laten staan
[quote="Citro?nAXDriver"]Fijn, maak je jezelf tenminste ook nog es een keertje nuttig :firedevil :firedevil
Ennuh... moet je wel ECHT komen deze keer h? en de vrouwen maar effies laten staan [/quote]
Volgens mij kan ie beter de vrouwen nemen en de emmers laten staan
heb het nu na natte rit zwolle meppel bekeken thuis. komt vanaf de achter kant en stroomt zo door de kofferbak naar de holte van de zitting van de achterbank.
Zal idd wel aan de rubbers van de achterklep liggen want kon niet anders vinden.