Citrofiel walhalla in Utrecht

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Browny
Total admin
Total admin

Citrofiel walhalla in Utrecht

Post by Browny »

Ik ben vandaag bij toeval bij een Citroën liefhebber/garage binnen geweest. Ik was bij Eras Revisie in Utrecht en die verwees me door naar z'n buurman, wat dus die garage was. Ik kwam binnen en m'n mond viel gelijk open. Een 15-tal oude citroens in prachtstaat. Zo stond er een CX die een spiksplinternieuwe laklaag had, een nieuw ogend motorblok en een nieuw ogend interieur, alsof ie zo uit de fabriek kwam rollen. Ook stond er een prachtig exemplaar van een CX GTI Turbo, met TRS velgjes en banden. Ook een hele mooie DS en nog veel meer.
Hij had nog wel ergens een doos staan met ax onderdelen, echt prachtig, op een zoldertje met een veel te laag dak, was vorige week nog iemand knock-out gegaan daardoor. Doos zat helemaal vol met nieuwe onderdelen, echt grappig om te zien. Niks waar ik wat aan had, maar wel leuk. Allerlei onderdelen die ik dubbel in de schuur heb liggen 2e hands maar dan nieuw, originele oranje knippers, type1 achterlichten, slotensetjes, km-tellerkabels, remblokjes en noem maar op.
Als je eens in Utrecht bent en je verveelt, het zit op de Colloradodreef naast nummer 17-19, met een rode garagedeur.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Klinkt als Utrecht Overvecht...

Is het daar op die autoboulevard ergens?

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

yep, op 1 minuutje van de schaatsbaan

Post Reply