vanaf morgen avond zal ik geen internet meer hebben (on the road again again ...), kan ik dan iemand een sms sturen om de tijd te weten als het pas zaterdag beslist geraakt ? (ik hoor het graag via PB )
BEDANKT,
S?bastien
Edit : en de kamer is geboekt in Bergen NH, het word dus een xantia weekend met de vriendin
Speederdd wrote:vanaf morgen avond zal ik geen internet meer hebben (on the road again again ...), kan ik dan iemand een sms sturen om de tijd te weten als het pas zaterdag beslist geraakt ? (ik hoor het graag via PB )
MBa@NL wrote:Het is nog niet zeker of wij komen, me vader ligt nu al vanaf woensdag doodziek op z'n bed en veel verbetering is er helaas niet.
@ DuFF, ik laat je morgen nog wel ff het definitieve antwoordt weten met oog op de gasveren
en het mini-schaalmodelletje voor Fietspomp.
maarum, die gasveren is al een soort van opgelost denk ik.
ik heb gewoon me gare veren erop gezet, en aangezien me klep toch niet helemaal meer opengaat door die spoiler, is het zegmaar een soort van 'opgelost'.
je kunt die jupiter-veren van mij altijd nog een keertje overnemen, dat is geen punt.
Maar voor mij (ons) is het gewoon echt niet in de agenda te proppen...
Hebben wel over 3 weken de CX-Club voorjaarsrit nabij Santpoort, maarja... daar zijn jullie dan weer niet bij...
Owja f*ck tijd vergeten. Wat zullen we doen uurtje of 1
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
ow indien problemen 0624751107 Als je m'n nummer misbruikt om me iets aan te smeren waar ik niet op zit te wachten ruk ik je kop er af. Nouuuuuuuuuuuuu zeg Sander...... Hou je in, foei
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
henry en joris
ben vandaag tot laat werken maar als jullie nog op willen rijden neem ff contact met me op ofzo dan kunnen we mss nog ff iets afspreken
groetels Emil