Paar weken terug met een paar vrienden erover gehad om eens niet naar de autorai te gaan, maar eens iets anders. Al snel kwamen we op het idee eens op de meest toonaangevende autobeurs van europa te gaan kijken, Geneve dus!
Zodoende gaan we woensdag rijden, donderdag de beurs bezoeken en vrijdag weer terugrijden. Ik ga dus een lekker lang weekend tegemoet en moet zeggen dat ik er eigenlijk helemaal geen zin in heb (sarcastisch)...
Ik zal mijn cameraatje meenemen en de nodige plaatjes schieten en hier posten
bedrijf waar ik voor werk stat nu voor lambo. en spyker
ik zou gaan ben alleen ziek geworden zou wel kijken of er foto's worden gemaakt zet ik die hier ff op
En daar uiteraard een dagje op de vrou.... euhhh autosalon vertoeft heb Damn wat een mooi spul daar en dan heb ik het niet alleen over de auto's
Daar ook voor het eerst de nieuwe C-crosser mogen aanschouwen! Citroën is echt op de goede weg, hele mooie wagen! Dit wordt echt wel een verkoopklapper, want de belangstelling was daar ook groot. De peugeot en mitsubishi varianten vond ik zelfs minder geslaagd!
jammer dat die waarschijnlijk nooit worden uitgebracht op die auto, en dit alleen de velgen waren voor het 'showmodel/prototype'
tenminste, zoiets had ik is gelezen ergens.
jammer dat die waarschijnlijk nooit worden uitgebracht op die auto, en dit alleen de velgen waren voor het 'showmodel/prototype'
Schat, dit is geen prototype. Dit is de 8c competizione, een productiemodel dat in beperkte oplage wordt gebouwd.
Schat, dit is geen prototype. Dit is de 8c competizione, een productiemodel dat in beperkte oplage wordt gebouwd.
uhm zegmaar uhm.. dat had ik ergens gelezen, volgens mij bij autoweek ofzo..
..mischien is t wel niet deze auto, maar wel een soortgelijke velg !