Alweer dezelfde boete!
Moderators: Rock's, webmasters
Alweer dezelfde boete!
rijd ik gister ochtend naar mn werk op de altijd zelfde route,... staat er jawel politie en ja hoor ik was weer es vergeten dat je eigenlijk niet tussen 7 en 9 niet over die weg mag!!! ik rijd al 3 weken om die tijd over die weg... het is nog voor schoolkinderen zodat ze veilig kunnen fietsen moet dat nou uitgerekend in de kindervakantie? overigens al de 2de keer ... zeer frustrerend want ik vind mn werk al zo geweldig en dit geintje kost me weer eens 50 euro!!!
106 GTI
-
- AX Spaster Mammer
Sjaantjuh wrote:Whaha jah die de "drechtdijk" maar hij zo jah en er is binnekort een keuring he (me uitlaat is een beetje erg lek) ennuh tis toch een saxo??? ik zo nee een AX aaaah vind het egt mooie en leuke auto's!! haha dus toch nog een beetje een aardige agent
gratis lidmaatschap moeten aanbieden en je charmes in de strijd gooien dat jij dat wel effe zou regelen
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- AX liefhebber
kevin.broke wrote:als je geluk hebt raakt ie de bekeuring kwijt, doen ze nog weleens
whaha I hope so
gratis lidmaatschap moeten aanbieden en je charmes in de strijd gooien dat jij dat wel effe zou regelen
Heb ik dus int verleden geflinkt met me fiets zonder licht heel zielig gaan kijken van ze hebben net mn licht eraf getrapt net een nieuwe fiets (die ik al 2 jaar had alleen nooit gebruikte) maar dat licht lag dr al een half jaar vanaf ennuh aahh ik moet in me remie naar huis en ben al bijna thuis nou vooruit voor deze ene keer omdat je fiets dr zo nieuw uitziet zie ik het door de vingers:P hehe
maar toch kon die geen korting geven
Nee beetje jammer weer
106 GTI
TurboTilbo wrote:Dus je betaalt wegenbeasting en dan mag je niet de weg op?
Wat een stierenstront zeg...
Heerlijke kortzichtigheid
Zo'n maatregel doen ze niet voor niets vaak... Waarschijnlijk omdat er niet nader te noemen figuren graag met 200 km/u over de dijk wilden racen alsof het een snelweg is. "ja want de verkeerssituatie liet het toe"
Zo'n maatregel doen ze niet voor niets vaak... Waarschijnlijk omdat er niet nader te noemen figuren graag met 200 km/u over de dijk wilden racen alsof het een snelweg is. "ja want de verkeerssituatie liet het toe"
Nou dit is egt puur vanwege schoolkinderen mja waarom zou het tot 9 uur moeten als de school om kwart over 8 als begint? (dat weet ik omdat ik dr jaren op die beruchte school heb gezeten)
Maar goed ik rij de volgende keer wel ff om
106 GTI
-
- AX liefhebber
Glenn@nl wrote:TurboTilbo wrote:Dus je betaalt wegenbeasting en dan mag je niet de weg op?
Dan moeten ze toezicht instellen op dat soort malloten en ze hun rijbewijs afnemen indien nodig.
Maar geen openbare wegen tot verboden gebied verklaren voor mensen die wegenbelasting betalen.
TurboTilbo wrote:Glenn@nl wrote:TurboTilbo wrote:Dus je betaalt wegenbeasting en dan mag je niet de weg op?
Dan moeten ze toezicht instellen op dat soort malloten en ze hun rijbewijs afnemen indien nodig.
helemaal mee eens .... zo zie ik heb dus ook
Maar geen openbare wegen tot verboden gebied verklaren voor mensen die wegenbelasting betalen.
106 GTI