kwikfit
Moderators: Rock's, webmasters
balanceren
werk zelf bij de kwikfit in de regio alkmaar,en mijn ervaring is dat naafloze velgen erg lastig te balanceren zijn omdat het balanceer apparaat omgebouwd moet worden en dat is een nauwkeurig werkje,en bij alle klachten geld een geen gekibbel garantie dus gewoon teruggaan en zeggen dat het niet goed is en evt monteur meenemen voor testrit
Re: kwikfit
werk zelf bij kwikfit in de regio alkmaar en de ervaring is dat naafloze velgen erg lastig te balanceren zijn omdat het balanceer apparaat omgebouwd moet worden en dat is een lastig en nauwkeurig werkje waar gauw een fout in kan sluipen,bij kwikfit geld een geen gekibbel garantie dus je had gewoon terug kunnen gaan en zeggen dat het niet goed was,het is voor een ander erg makkelijk om andermans werk af te kunnen zeikenSander wrote:nieuwe banden erop laten zetten bij de kwikfit. Leuk bij de 110 kmh trillde mn vullingen uit mn tanden. Vandaag opnieuw laten balanceren door euromaster en wat bleek. Sommige wielen hadden ze beter niet kunnen balanceren bij de kwikfit dan waren ze stabieler geweest. Wat een ballentent
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
tsja.. ik heb ook alleen nog maar gezeik gehad bij de kwikfit. voor 900 euro remonderdelen vervangen terwijl er ??n dingetje kapot was a 60 euri o.a...
spoorstang mollen bij uitlijnen doordat je 'm gewoon t? heet stookt... velgen niet fatsoenlijk balanceren al tig keer... uitlaat vervangen die niet defect is maar gewoon strakker aangedraaid moest worden... onderdelen op de rekening die duidelijk niet vervangen zijn... en nog veel meer.
jouw woord tegen 't onze, ik blijf zeggen: je kan 't beter zelf doen dan bij de kwikfit laten doen.
spoorstang mollen bij uitlijnen doordat je 'm gewoon t? heet stookt... velgen niet fatsoenlijk balanceren al tig keer... uitlaat vervangen die niet defect is maar gewoon strakker aangedraaid moest worden... onderdelen op de rekening die duidelijk niet vervangen zijn... en nog veel meer.
jouw woord tegen 't onze, ik blijf zeggen: je kan 't beter zelf doen dan bij de kwikfit laten doen.
nee pascal en ik hebben er ook slechte ervaringen mee...
maar goed de directeur van kwik fit heeft in de krant ooit eens verklaard, als elke autorijder in nederland maar 1 keer komt zijn we al tevreden..
het interesseert hun niet eens of je terugkomt of niet...
zo hadden we vorig jaar nog een waterpomptang op de stuurkolom zitten toen hij terugkwam...(was een corsaatje voor de handel)
uitlaten alles vervangen ze, het is zogenaamd kapot...
Autoweek had er een tijd geleden ook nog een review over, allerlei garage's waar kwik-fit heeeel slecht uitkwam...
ballentent... liever naar de echte Citroën...
maar goed de directeur van kwik fit heeft in de krant ooit eens verklaard, als elke autorijder in nederland maar 1 keer komt zijn we al tevreden..
het interesseert hun niet eens of je terugkomt of niet...
zo hadden we vorig jaar nog een waterpomptang op de stuurkolom zitten toen hij terugkwam...(was een corsaatje voor de handel)
uitlaten alles vervangen ze, het is zogenaamd kapot...
Autoweek had er een tijd geleden ook nog een review over, allerlei garage's waar kwik-fit heeeel slecht uitkwam...
ballentent... liever naar de echte Citroën...
kennis van mij heeft er zn fiat paleo heen gestuurd met een rammelende uitlaat. balle auto naar een balle tent.. reden voor succes toch? 
uitlaat vervangen rammelt vervolgens Nog erger hahahahah
en viel er na 2000 km naar beneden
gevolg was dat de pijp die schuin naar voren naar beneden hing een drempeltje pakte en vervolgens d uitlaat van voor naar achter afscheurde
alle ophang punten mochten vervangen worden en de uitlaat vanaf spruitstuk naar achteren! geloof iets van 835 euri oid
LANG LEVE KWIKSHIT

uitlaat vervangen rammelt vervolgens Nog erger hahahahah
en viel er na 2000 km naar beneden


LANG LEVE KWIKSHIT
blaffende woofers bijten niet 

die idioten van de kwikfit wisten mij te vertellen dat ik voor het vervangen van een lampje in de koplamp van mijn new beetle een aparte afspraak moest maken. ze verwachtten er minimaal 3
uur mee bezig te zijn......
Toen heb ik zelf maar op internet opgezocht hoe het moet en ik was voor beide koplampen binnen een half uur klaar......
Het is zo simpel dat ik het, nu ik weet hoet het moet, binnen 10 minuten kan.
stelletje oplichters zijn het...........

Toen heb ik zelf maar op internet opgezocht hoe het moet en ik was voor beide koplampen binnen een half uur klaar......
Het is zo simpel dat ik het, nu ik weet hoet het moet, binnen 10 minuten kan.
stelletje oplichters zijn het...........
Re: kwikfit
uhmmm ik weet zelf ook ongeveer hoe een balanceer apparaat werkt. Als ik eerst zelf aan moet geven hoe ze de banden op de velg moeten leggen. (draairichting) en vervolgens balanceren ze ze zo beroerd dan geeft dat toch te denken of niet?speedster wrote:werk zelf bij kwikfit in de regio alkmaar en de ervaring is dat naafloze velgen erg lastig te balanceren zijn omdat het balanceer apparaat omgebouwd moet worden en dat is een lastig en nauwkeurig werkje waar gauw een fout in kan sluipen,bij kwikfit geld een geen gekibbel garantie dus je had gewoon terug kunnen gaan en zeggen dat het niet goed was,het is voor een ander erg makkelijk om andermans werk af te kunnen zeikenSander wrote:nieuwe banden erop laten zetten bij de kwikfit. Leuk bij de 110 kmh trillde mn vullingen uit mn tanden. Vandaag opnieuw laten balanceren door euromaster en wat bleek. Sommige wielen hadden ze beter niet kunnen balanceren bij de kwikfit dan waren ze stabieler geweest. Wat een ballentent
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX liefhebber
- Posts: 326
- Joined: SunSep17, 2006 5:55:02 PM
- Location: Delft
- Contact:
Mijn neef had een keer alle vier zijn banden bij de Kwik-fit laten vervangen.
Hij zijn auto op halen en na een stuk rijden kwam hij er achter dat ze zijn banden niet hadden vastegezet. Hij bellen, zeggen ze dat als hij terug komt rijden ze ze wel even vast kunnen zetten.
Hoe kan je nou vergeten 4 banden vast te zetten??
Hij zijn auto op halen en na een stuk rijden kwam hij er achter dat ze zijn banden niet hadden vastegezet. Hij bellen, zeggen ze dat als hij terug komt rijden ze ze wel even vast kunnen zetten.
Hoe kan je nou vergeten 4 banden vast te zetten??
Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in.
vanmiddag bij de kwikfit geweest omdat mn auto enorm aan t bonken was en sloeg in t stuur ..
auto omhoog hij (jaar of 35) alle banden en lagers enz bekijken.
kon t niet vinden vanavond ff met mn pa gereden en gekeken blijkt t gewoon dat mn rechtervoorband dood is en er een enorme bult opzit.
voor mij na zoiets ook never nooit meer kwikfit . als je zoiets niet meteen opvalt als monteur is er wel iets heel erg mis lijkt mij!!
of was t gewoon omdat er na mij iemand met een hele dikke mercedes stond te wachten
auto omhoog hij (jaar of 35) alle banden en lagers enz bekijken.
kon t niet vinden vanavond ff met mn pa gereden en gekeken blijkt t gewoon dat mn rechtervoorband dood is en er een enorme bult opzit.
voor mij na zoiets ook never nooit meer kwikfit . als je zoiets niet meteen opvalt als monteur is er wel iets heel erg mis lijkt mij!!
of was t gewoon omdat er na mij iemand met een hele dikke mercedes stond te wachten


-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
kwik-fit
Ik ben niet al te lang geleden naar de kwitfot geweest omdat mijn blokken op waren en in mijn schijven waren gegroefd... niet echt fijn.
Ze hebben er toen nieuwe blokken en schijven op gezet voor 200euri.
Ze waren eigenlijk van het begin af aan al krom. Dus ik ben een week later terug gegaan (ongeveer 300 km later) en zei dat de schijven krom waren en dat ik zijn advies had op gevolgd om niet direct hard te remmen en rustig te rijden de eerste 200 km. Hij vroeg niets en belde direct een collega op of hij nog andere schijven had... maar hij wilde niet meer de zelfde hij vroeg om met hitte voorbehandelde gegroefde schijven. Die gingen er voor niets op en mij ax heeft nog nooit beter geremd als toen...
Mooi verhaal h?. Maar ik vind de kwit-fit best aardig... (niet te positief)
Ze hebben er toen nieuwe blokken en schijven op gezet voor 200euri.
Ze waren eigenlijk van het begin af aan al krom. Dus ik ben een week later terug gegaan (ongeveer 300 km later) en zei dat de schijven krom waren en dat ik zijn advies had op gevolgd om niet direct hard te remmen en rustig te rijden de eerste 200 km. Hij vroeg niets en belde direct een collega op of hij nog andere schijven had... maar hij wilde niet meer de zelfde hij vroeg om met hitte voorbehandelde gegroefde schijven. Die gingen er voor niets op en mij ax heeft nog nooit beter geremd als toen...
Mooi verhaal h?. Maar ik vind de kwit-fit best aardig... (niet te positief)
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
dat is idd wel netjes...
kromme schijven kunnen trwns door veel dingen komen, bijv heel veel hard remmen (waardoor ze heet worden) en dan mt de rem erop bij een stoplicht blijven staan ofzo.. (moeten ze al wel dun zijn)
ben benieuwd trwns naar jouw schijven, alleen brembo heeft volgens mij gegroefde schijven geleverd voor de AX?
kromme schijven kunnen trwns door veel dingen komen, bijv heel veel hard remmen (waardoor ze heet worden) en dan mt de rem erop bij een stoplicht blijven staan ofzo.. (moeten ze al wel dun zijn)
ben benieuwd trwns naar jouw schijven, alleen brembo heeft volgens mij gegroefde schijven geleverd voor de AX?

Of het merk schijven... van de week was ik aan de praat geraakt met de lokale Citroën garagehouder. Die monteert gewoon GEEN Valeo meer op de AX. Hij was het wel zat na drie keer binnen een jaar de schijven moeten vervangen onder garantie.q01z wrote: kromme schijven kunnen trwns door veel dingen komen, bijv heel veel hard remmen (waardoor ze heet worden) en dan mt de rem erop bij een stoplicht blijven staan ofzo.. (moeten ze al wel dun zijn)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Ik heb die schijven van mij ouwe ax gehaald. Die nu op de sloop ligt te rusten...
Maar ik heb er eigenlijk niet naar gekeken of het van een merk was.
Ik zal binnenkort wel effe kijken. (ze liggen bij mijn ouders in de schuur)
Maar ik heb er eigenlijk niet naar gekeken of het van een merk was.
Ik zal binnenkort wel effe kijken. (ze liggen bij mijn ouders in de schuur)
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.