Ja over het weer.... maar we leven in nederland wat wil je nouq01z wrote: zat
11 maart: thema meeting Alkmaar + Tourrit
Moderators: Browny, webmasters
MBa@NL wrote:En nu moet ik zeker reageren? (ow f*ck nu reageer ik ookDuFF wrote:dan heb je een stuk achteruit gereden, dan .....MBa@NL wrote:Bij een gemiddelde AX is dat of een lege tank of een halfvolle. Bij mijn AX gebeurd dat vaak genoeg, zo iessie leeg en brand het lampje en 5 kilometer verder geeft ie ineens aan dat er nog een kwart inzit (waar komt die benzine toch ineens vandaanGlenn@nl wrote:moet ik nog tanken van tevoren, of red ik 't wel met 'n kwart tank volgens de benzinemeter?)
)
maar voor alle duidelijkheid een AX kan wel minder op de teller krijgen met achteruit rijden maar de brandstof zal niet vermeerderen![]()
kom ik in zn achteruit naar alkmaar
en wie weet heb ik daar aangekomen 2 volle tanks....

Heeej Sander, waar blijft de inschrijflijst?
Anne en ik komen ook hoor!
Iemand op de meeting nog een furio onderstelletje overnemen incl zgan remschijven en blokken?
Anne en ik komen ook hoor!
Iemand op de meeting nog een furio onderstelletje overnemen incl zgan remschijven en blokken?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
NeePixels66 wrote:maar is er dan wel een adres bekend waar we heen moeten rijden?
Mmm, AZ speelt die zondag thuis tegen Feyenoord, dus daar maar beter niet afspreken lijkt me
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
Henk Bats
- Drempelkiller

Ik neem roch aan dat Sander daar wel antwoordt op weet.Speederdd wrote:heeft iemand een raad over een hotel daar in de buurt ? (wel iets fatsoenlijk, kzou dan de vriendin meesleuren ...)
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
Lovely Linda
- AX liefhebber

-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
En da's niet gelogen, want in de mijne (die witte) heb ik die ook al gevonden.kevin.broke wrote:bij sommige AXen zit er een bobbel in, wist je dat niet?MBa@NL wrote:lijkt me toch sterk dat daar een kwart tank rond circuleert
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
hotelletje? je wil van zondag op maandag blijven? ik ben zondagavond wel thuis, dus als je een matrasje meeneemt mag je best blijven slapen, geen last van (alleen ook de slaapbank nog niet binnen).Speederdd wrote:heeft iemand een raad over een hotel daar in de buurt ? (wel iets fatsoenlijk, kzou dan de vriendin meesleuren ...)
Re: 11 maart: thema meeting
openingspost is bij deze aangepast.*

Last edited by DuFF on WedMar07, 2007 7:17:34 PM, edited 1 time in total.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Taadaa een lokatie.
Willem Kalfstraat in Alkmaar
Ik heb een boel locaties bedacht, maar vlak bij mn huis is toch het makkelijkste.
Toertocht is nog in ontwikkeling.
Willem Kalfstraat in Alkmaar
Ik heb een boel locaties bedacht, maar vlak bij mn huis is toch het makkelijkste.
Toertocht is nog in ontwikkeling.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.