Cindy aka CitroCin Alto ss80 en Smart
Moderator: webmasters
Zoals altijd: ver ingesleten sleepcontact.
Is nu weer netjes rond.
Morgenavond -als het droog is- eens aan de slag.
Eerst DIS vervangen en kijken of 'ie dan w?l meteen start.
'k Hou jullie op de hoogte.
Injectie-huis ga ik, op advies van Henk, eerst ff schoonmaken / spoelen met wasbenzine...
Is nu weer netjes rond.
Morgenavond -als het droog is- eens aan de slag.
Eerst DIS vervangen en kijken of 'ie dan w?l meteen start.
'k Hou jullie op de hoogte.
Injectie-huis ga ik, op advies van Henk, eerst ff schoonmaken / spoelen met wasbenzine...
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
-
- Moeder Overste
Een hele leuke update!!
We hebben er weer een AX bij..................
En wat voor een..............
AX GT uit 1995 met AIRCO
Gisteravond kwamen we deze tegen op marktplaats en Paul heeft toen gelijk gebeld of ie ook daadwerkelijk arico had, ze kunnen vanalles verzinnen toch!
Maar ja, hij heeft echt airco.....
Alleen.we moesten er voor naar Limburg en aangezien we dit echt niet voorbij wilden laten gaan zijn we vanmorgen om half 8 in de auto gestapt om vervolgens een half uur voor openingstijd (10 uur) daar aanwezig te zijn!
Auto bekijken, op de brug gezet, proefrit gemaakt, airco nog even laten afvullen, overschrijven, betalen en wij zijn de trotse bezitter van deze unieke auto!!!!!
Paar minpuntjes, bak is niet helemaal goed meer (echter al geregeld met Drake) en er moeten wat plekjes en 1 wat grotere plek bijgewerkt worden , dit zijn trouwens geen roestplekken.
Ook er achter gekomen dat er heel luxe een lampje brand als je je gordel niet om hebt en dat de ventilator behalve uit, nog 4 standen heeft, erg luxe!
Toen met 2 auto's achter elkaar uit Limboland naar huis gereden.
Auto is in 2000 geimporteerd, vermoedelijk uit een aziatisch land, aan de stickers te zien die er op staan.
Maar genoeg geluld, jullie willen vast fotoooooooooooossssssssss
Beetje moeilijk te zien ivm de zon maar auto is donkergroen metallic
Beetje voller geworden onder de motorkap
kan iemand me vertellen wat voor taal dit precies is???
Hoef jullie niet te vertellen dat ik erg blij ben met deze auto, toch weer een airco, maar dan op een AX
We hebben er weer een AX bij..................
En wat voor een..............
AX GT uit 1995 met AIRCO
Gisteravond kwamen we deze tegen op marktplaats en Paul heeft toen gelijk gebeld of ie ook daadwerkelijk arico had, ze kunnen vanalles verzinnen toch!
Maar ja, hij heeft echt airco.....
Alleen.we moesten er voor naar Limburg en aangezien we dit echt niet voorbij wilden laten gaan zijn we vanmorgen om half 8 in de auto gestapt om vervolgens een half uur voor openingstijd (10 uur) daar aanwezig te zijn!
Auto bekijken, op de brug gezet, proefrit gemaakt, airco nog even laten afvullen, overschrijven, betalen en wij zijn de trotse bezitter van deze unieke auto!!!!!
Paar minpuntjes, bak is niet helemaal goed meer (echter al geregeld met Drake) en er moeten wat plekjes en 1 wat grotere plek bijgewerkt worden , dit zijn trouwens geen roestplekken.
Ook er achter gekomen dat er heel luxe een lampje brand als je je gordel niet om hebt en dat de ventilator behalve uit, nog 4 standen heeft, erg luxe!
Toen met 2 auto's achter elkaar uit Limboland naar huis gereden.
Auto is in 2000 geimporteerd, vermoedelijk uit een aziatisch land, aan de stickers te zien die er op staan.
Maar genoeg geluld, jullie willen vast fotoooooooooooossssssssss
Beetje moeilijk te zien ivm de zon maar auto is donkergroen metallic
Beetje voller geworden onder de motorkap
kan iemand me vertellen wat voor taal dit precies is???
Hoef jullie niet te vertellen dat ik erg blij ben met deze auto, toch weer een airco, maar dan op een AX
-
- AX Master
Gefeliciteerd
He Buurvrouw & Buurman,
Gefeliciteerd met jullie aanwinst, mooie auto hoor en dat met Airco!
Weer eens ander kleurtje in de straat inplaats van grijs en rode ax.
Ik hoop dat jullie veel en lang plezier er mogen hebben.
gr Mr Dean
Gefeliciteerd met jullie aanwinst, mooie auto hoor en dat met Airco!
Weer eens ander kleurtje in de straat inplaats van grijs en rode ax.
Ik hoop dat jullie veel en lang plezier er mogen hebben.
gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
-
- Drempelkiller
Hele mooie AX, ben ook benieuw uit welk land deze komt.
Een of andere Franse ex kolonie?????
Oh ja, lekker van de zomer, AIRCO
Groetjes, Henk
Een of andere Franse ex kolonie?????
Oh ja, lekker van de zomer, AIRCO
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- Archivaris
mooi aanwinst, GEFELICITEERD
toevallig vanmiddag in het register togevoegd (zal em zo op jouw naam zetten, kun je er wat leuks bij zetten ), zag toen ook staan "airo". Ik dacht dus "OK, het kan wel maar het zal vast niet", maar dus toch
btw, Volcane/Furio interieur in een GT?
geintje van Citroën of van de vorige eigenaar
toevallig vanmiddag in het register togevoegd (zal em zo op jouw naam zetten, kun je er wat leuks bij zetten ), zag toen ook staan "airo". Ik dacht dus "OK, het kan wel maar het zal vast niet", maar dus toch
btw, Volcane/Furio interieur in een GT?
geintje van Citroën of van de vorige eigenaar
-
- AX super weirdo
Geile shit !,...... echt een one of a kind AX,... gefeliciteerd !
Ik zag hem ook op marktplaats,... en d8 ...en GT uit 95 ?... zal wel... nieteens verder gelezen.
Enige nadeel van niet in nederland verkrijgbare extra's is dat er geen onderdelen voor te bestellen zijn als het kapot gaat..... lapmiddeltjes genoeg..
Superaankoop !
Ik ziet trouwens dat ze de advertentie hebben ververst vandaag om 16.55 ........ nadat hij verkocht is.... ... raar volk,..die Limbo's
Ik zag hem ook op marktplaats,... en d8 ...en GT uit 95 ?... zal wel... nieteens verder gelezen.
Enige nadeel van niet in nederland verkrijgbare extra's is dat er geen onderdelen voor te bestellen zijn als het kapot gaat..... lapmiddeltjes genoeg..
Superaankoop !
Ik ziet trouwens dat ze de advertentie hebben ververst vandaag om 16.55 ........ nadat hij verkocht is.... ... raar volk,..die Limbo's
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Gaaaf paul & cin
gefeliciteerd met deze aanwinst
gefeliciteerd met deze aanwinst
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
dankjewel voor alle reacties, het is idd een unieke auto maar wel met wat werk hoor, toch een paar plekjes bij werken of laten bijwerken en de versnellings bak vervangen.
1 ding is zeker, we willen deze auto heel netjes gaan maken, juist omdat ie zo uniek is en onderdelen voor de airco zijn nog "gewoon" te krijgen hoor.
Iig hebben ze vandaag de Airco nog even opnieuw gevuld, puur voor de zekerheid, tijdens de proefrit deed ie het al, ook gelijk netjes een stikkertje erop van het vullen met alle gegevens, netjes toch.
Zit trouwens wel 1 rot plekje op en dat zit in de dorpel als je de deur open doet en dan net onder het rubber, ach er staat hier een heel mooi MAG las apparaat dus dat lijkt me geen probleem.
Al met al een super leuke auto
1 ding is zeker, we willen deze auto heel netjes gaan maken, juist omdat ie zo uniek is en onderdelen voor de airco zijn nog "gewoon" te krijgen hoor.
Iig hebben ze vandaag de Airco nog even opnieuw gevuld, puur voor de zekerheid, tijdens de proefrit deed ie het al, ook gelijk netjes een stikkertje erop van het vullen met alle gegevens, netjes toch.
Zit trouwens wel 1 rot plekje op en dat zit in de dorpel als je de deur open doet en dan net onder het rubber, ach er staat hier een heel mooi MAG las apparaat dus dat lijkt me geen probleem.
Al met al een super leuke auto
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
JAAAAAAAAAA leuk he zo zichtbaar is het niet, maare de radiator zit voor de radiator van het motorkoelsysteem en de rest zit goed verstopt het enige wat duidelijk zichtbaar is, is een slang en de ingang door het schutboord waar de koelradiator zit. Ik zou zeggen kom de aankomende meeting maar eens spiekenMNM(tm) wrote:??n woord: VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!
Maar waar hebben ze die airco spullen dan onder de motorkap verstopt?
Woooh!! airco in een AX op nl kenteken.
Dat is echt heeeeeeel uniek.
Heb ik in nl nog nooit gezien, wel 's op de franse ebay.
Wat Chris zegt, dat het stiekum wel's een Furio zou kunnen zijn zou wel 's kunnen kloppen, op dat model was dat als optie leverbaar. Alleen heeft waarschijnlijk geen originele Nederlandse koper dat ooit gedaan.
Ook die kleur is volgens mij niet standaard op een GT geleverd, maar pas op de GTI en furio.
Gefeliciteerd!
En welke AX gaat nu de deur uit?
Kun je eigenlijk achterhalen uit welk land een geimporteerde auto komt?
Dat is echt heeeeeeel uniek.
Heb ik in nl nog nooit gezien, wel 's op de franse ebay.
Wat Chris zegt, dat het stiekum wel's een Furio zou kunnen zijn zou wel 's kunnen kloppen, op dat model was dat als optie leverbaar. Alleen heeft waarschijnlijk geen originele Nederlandse koper dat ooit gedaan.
Ook die kleur is volgens mij niet standaard op een GT geleverd, maar pas op de GTI en furio.
Gefeliciteerd!
En welke AX gaat nu de deur uit?
Kun je eigenlijk achterhalen uit welk land een geimporteerde auto komt?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Dat het meer een Furio is als een GT is wel duidelijk, toch staat ie als GT op kenteken, dus een GT
En die stickers op de vooruit gaan er wel af hoor, soort papier stickers, die laten al los, er zitten trouwens zat Nasi stickers onder de motorkap
Owja de TGE gaat er uit, we zouden wel gek zijn als we de TGS weg zouden doen
En die stickers op de vooruit gaan er wel af hoor, soort papier stickers, die laten al los, er zitten trouwens zat Nasi stickers onder de motorkap
Owja de TGE gaat er uit, we zouden wel gek zijn als we de TGS weg zouden doen
Welke was nou ook weer de TGE en welke de TGS?
Wat betreft naamgeving van 't ding: er zijn een aantal modellen die bijv. in Frankrijk anders heten dan hier. Kan best zijn dat de Furio zoals wij die hier in NL kennen, in 't land van herkomst niet bestaat. (Misschien omdat het woordje "Furio" niet in die taal bestaat of te vertalen is. GT is zo'n beetje wereldwijd bekend als "iets bijzonders". )
Maar 'k denk dat Michel hier veel meer over kan vertellen...
MICHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL...!!!!
Wat betreft naamgeving van 't ding: er zijn een aantal modellen die bijv. in Frankrijk anders heten dan hier. Kan best zijn dat de Furio zoals wij die hier in NL kennen, in 't land van herkomst niet bestaat. (Misschien omdat het woordje "Furio" niet in die taal bestaat of te vertalen is. GT is zo'n beetje wereldwijd bekend als "iets bijzonders". )
Maar 'k denk dat Michel hier veel meer over kan vertellen...
MICHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL...!!!!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
Recently done: