Trance Energy 2007

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

ik heb er zelf niks te zoeken, kreeg wat privileges per post :)

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Bossie wrote:
DuFF wrote: of ben jij de zondebok die lege bierglazen mag oprapen..
:lol: :lol: :lol:
pff volgens mij wordt t allemaal in van dat armoedige plastic geschonken op van die grote feesten. En dan ook nog eens partybier, lekker waterig :oops: :sign11:

naah ik wacht wel op t tentfeestseizoen hier in de polder :occasion5:

Fietspomp
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Fietspomp »

Trance........... zucht!

Sorry, vind t nogal saai, moet gelijk aan van die 14 jarige clubkutjes denken :D

Geef mij maar Hardcore! Alhoewel de sfeer op zo'n feest natuurlijk wel gaaf moet zijn!

Voor de genen die gaan, veel plezier!

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Pixels66 »

joh bij hardcore feesten is iedereen uit ze dak, is een groot drugsfestijn, gaat mij te ver... agressief en opgefokt daar allemaal...

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

Pixels66 wrote:joh bij hardcore feesten is iedereen uit ze dak, is een groot drugsfestijn, gaat mij te ver... agressief en opgefokt daar allemaal...
een trancefeest niet dan? ....het zegt het al ....trancefeest :lol:

afijn, alsof ze bij een reggaepopfestival ofzo niet aan de groente zitten ofzo :?

elk feest komen wel mensen die wel of niet aan de hollandse groentes of gootsteenontstoppers zitten.

dat blijf je denk ik wel houden. dat is niet alleen bij hartkoor feestjes :roll:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Job
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Job »

defqon zit er weer aan te komen... maaaaaar eerst in Qontrol!! yeahhh!!

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Pixels66 »

zo het was weer superchill! Vanaf 2 uur Paul Oakenfold en Cosmic Gate, helemaal goed!

Was pas 6 uur thuis, en nu overal spierpijn :wink:

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Pixels66 wrote:zo het was weer superchill! Vanaf 2 uur Paul Oakenfold en Cosmic Gate, helemaal goed!

Was pas 6 uur thuis, en nu overal spierpijn :wink:
Overal spierpijn van Trance? Haha en maar volhouden dat hij niet van drugsfeesten houdt :lol:

Ik heb vorig jaar ook de nodige festijnen bezocht. Qlimax, sensation, defqon, mysteryland noem maar op... Daar was ik altijd te vinden bij de hardstyle of heel soms ff los op hardcore. Voor 1 keer de uitzondering gemaakt om naar een trance-feest te gaan en ben dus naar Armin Only geweest. Supermuziek, maar niet om uit je dak te gaan... Voor mij geen trancefeesten meer, daar kan ik mijn ei niet kwijt :twisted:

as zomer weer lkkr bij 30 graden op Almere-strand! Damn! :P
Freude am Fahren.

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Pixels66 »

nou de spierpijn komt gewoon omdat ik lekker los ging, op de muziek, die iets harder was dan je zou verwachten, verder was ik de bob, dus ik voel me gelukkig helemaal fris nu..

En niet zoveel mensen uit hun bol gezien, viel mee, af en toe wel...

en hou nog steeds niet van pure drugsfeeste...

binnenkort maar eens defqon!

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Pixels66 wrote:nou de spierpijn komt gewoon omdat ik lekker los ging, op de muziek, die iets harder was dan je zou verwachten, verder was ik de bob, dus ik voel me gelukkig helemaal fris nu..

Dan gaan wij elkaar vd zomer tegenkomen op almerestrand 8) Defqon.1 is het feest van het jaar.

Trancefeesten zijn om te spacen en daarom zag je waarschijnlijk weinig mensen losgaan :wink:
Freude am Fahren.

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Pixels66 »

zo en of er mensen losgingen! Paul Oakenfold draaide een hele gave set, alhoewel hij een beetje raar stond in te mixen, maar toen Joop een kwartier live kwam doen en na Paul Oakenfold een uur Cosmic Gate kwam alles goed...

kaartjes kosten 85 euro hoorde ik voor Defqon? En vanaf wanneer te koop?

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

arnie wrote:
Pixels66 wrote:nou de spierpijn komt gewoon omdat ik lekker los ging, op de muziek, die iets harder was dan je zou verwachten, verder was ik de bob, dus ik voel me gelukkig helemaal fris nu..

Dan gaan wij elkaar vd zomer tegenkomen op almerestrand 8) Defqon.1 is het feest van het jaar.

Trancefeesten zijn om te spacen en daarom zag je waarschijnlijk weinig mensen losgaan :wink:
defqon is idd het feest van het jaar, alles is gewoon goed jammer dat alles zo duur moet zijn.. maar dat is het waard.. kijk er nu al naar uit 8)

op elk "house" feest waar je komt word drugs gebruikt het ene feest meer als op het andere.. maar denk niet dat het echt te maken heeft met de muziek...

k bedoel zwaar spacen op een colatje :lol: :wink:

had zelf ook wel even op trance energy willen kijken alleen mijn vrienden zijn nou niet bepaald into trance.. :evil:

en agressie op een hardcore feest dat heb ik nog nooit mee gemaakt, het lijkt misschien allemaal heel agresief maar het valt mee.. iedereen is juist hardstikke aardig voor elkaar. over het algemeen zijn bezopen mensen agressief dan mensen die onder invloed zijn van drugs..
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Pixels66 »

ik kan me project Hardcore nog goed herinneren 1 oktober 2005 in silverdome...

Overal vechten en groepen rellen... ging nergens over.....

over het algemeen wel bekend dat inderdaad overal wel drugs wordt gebruikt, alleen daar hadden we gisteren gelukkig geen last van, en op project hardcore en hardbass enzo veel meer...

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

Persoonlijke mening: RnB, rap en hip-hop vind ik helemaal nix.
(Bijna) altijd melodie-loos en verder alleen maar een boel opschepperige bla-bla.
Hardcore heb ik het ook niet zo op. Veel te druk en naar mijn idee vaak ook niet melodieus.
Trance, zoals Armin van Buuren ("Serenity"), Ti?sto ("Lethal Industry") en Rank 1 ("Such if Life"), vind ik errug goeD.
Paul Oakenfold is overigens ook best wel goeD, maar die kan idd soms wel eens een beetje raar doen.

Verder ben ik niet specifiek trance-minded: ook jaren '80 en '90 pop kan ik wel waarderen: Roxette, Level 42, Tears for Fears, Dire Straits, ...

En ja, ook komt er nog wel eens wat (zware) klassiek voorbij: Bach of Beethoven ofzo...

Ik snap trouwens echt geen ene moer w'rom er van die keendjes zijn die zo nodig aan de pillen moeten op trance "concerten". Volgens mij moet je je toch laten meevoeren door de muziek, niet door drugs... :|
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

MNM(tm) wrote: Ik snap trouwens echt geen ene moer w'rom er van die keendjes zijn die zo nodig aan de pillen moeten op trance "concerten". Volgens mij moet je je toch laten meevoeren door de muziek, niet door drugs... :|
Tja, waarom zuipen mensen zich lam in het weekend? :roll:
Freude am Fahren.

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

arnie wrote:
MNM(tm) wrote: Ik snap trouwens echt geen ene moer w'rom er van die keendjes zijn die zo nodig aan de pillen moeten op trance "concerten". Volgens mij moet je je toch laten meevoeren door de muziek, niet door drugs... :|
en het schijnt dat je de muziek anders ervaard en je word niet moe.. maar goed je hebt altijd mensen er bij die hun grensen niet kennen.. en die vind je vaak ook bij de ehbo :lol:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

arnie wrote:
Dat snap ik ook niet! :|
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Post Reply