Stop de Jappanners met vermoorden van dolfijnen!

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Stuntmannetje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 452
Joined: TueMay16, 2006 11:04:54 PM
Location: Poortvliet
Contact:

Stop de Jappanners met vermoorden van dolfijnen!

Post by Stuntmannetje »

Beste mensen, Dit is geen gein!! :evil:

Onderstaande beelden uit Japan ontving ik van iemand en hebben mij diep geschokt :!:
Ze zijn walgelijk en roepen
echt om actie. Zeker de mensen die ooit met
dolfijnen gezwommen of gedoken hebben moeten dit verschrikkelijke beelden
vinden. Maar ieder weldenkend mens kan bedenken dat deze massa
slachtpartij een halt toegeroepen moet worden. Dat kan alleen met actie van de rest
van de wereld.

Willen jullie alsjeblieft deze petitie tekenen?


Bekijk de walgelijke video op:

http://www.glumbert.com/media/dolphin

En teken daarna de petitie op onderstaande link:

http://www.petitiononline.com/golfinho
Image

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Ik weet niet of ik dit andere zou willen laten zien, ik heb het toevallig een paar maanden geleden gezien en ik wil sowieso mensen afraden het te bekijken.

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Drake wrote:Ik weet niet of ik dit andere zou willen laten zien, ik heb het toevallig een paar maanden geleden gezien en ik wil sowieso mensen afraden het te bekijken.


Ik kon het in iedergeval niet meer aanzien, wat een barbaren die Japanners.

Het maar het beste is om zonder te kijken de petitie te tekenen.

:evil: :evil: DEZE PRAKTIJKEN MOETEN GESTOPT WORDEN :evil: :evil:

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

sorry heb niet naar het fimpje gekeken heb er gewoon geen zin in om zo iets te zien maar heb uiteraart getekend :evil: vuile gore klootzakken
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Image

Ik heb na nog geen minuut kijken de video gestopt.
Dit om te voorkomen dat ik bovenstaande animatie in de praktijk zou brengen over m'n knoppenplank (en dat scheelde dus echt bijna nix!)

...


Ik ben echt van de kaart nu...


...


...

Mijn commetaar bij m'n ondertekening:
As much as Japan thinks to know about science and technology, as little does it seem to respect Earth and the life it supports!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

Gelijk getekend en daarna toch en klein stukje gekeken maar dit is echt te gek voor woorden dat dit gebeurd.

dit is gewoon net zo ZIEK als het knuppelen van weerloze zeehondjes, dit soort praktijken moeten echt stoppen!!!

:evil: :evil: :evil:

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

even afgezien van het feit dat dit echt gruwelijke beelden zijn en met niets zijn goed te praten
(ook niet heel fijn om te zien tijdens het eten, gelukkig heb ik een sterke maag)

maar dit gebeurd eigenlijk ook met andere vis he! alleen omdat wij andere vis als minder intelligent zien, en deze dieren natuurlij kook kleiner zijn, wordt daar niets over gezegt.. maar als je zelf vist op bijv. paling of wat, dan hak je ook de kop eraf omdat je ze anders helemaal nergens kan houden. .

maar goed, ik ga weer verder eten.. als dat nog lukt :roll:
Image

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

q01z wrote:even afgezien van het feit dat dit echt gruwelijke beelden zijn en met niets zijn goed te praten
(ook niet heel fijn om te zien tijdens het eten, gelukkig heb ik een sterke maag)

maar dit gebeurd eigenlijk ook met andere vis he! alleen omdat wij andere vis als minder intelligent zien, en deze dieren natuurlij kook kleiner zijn, wordt daar niets over gezegt.. maar als je zelf vist op bijv. paling of wat, dan hak je ook de kop eraf omdat je ze anders helemaal nergens kan houden. .

maar goed, ik ga weer verder eten.. als dat nog lukt :roll:


...een paling sleep je dan ook niet aan de staart achter een auto over het asfalt! :roll:
...en kop afhakken is zo'n beetje de snelste (bekende) manier om een leven te be?indigen. En ja, ik ging ook nog wel eens met een oud-collega zeevissen. (Wel gewoon vanaf de kant: Calandkanaal of Nieuwe Waterweg). Vis gevangen? Indien een smakelijk soort: felle tik met een stok achterop de kop en 't is gedaan. Da's andere koek en dus totaal niet zo weerzinwekkend als wat ik in dat filmpje heb gezien (voor zover ik 't heb kunnen aanzien...)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Gruwelijk

Post by MrBBQ »

All,

Ik heb wel het hele filmpje afgezien, het zijn wel gruwelijke beelden.
Gelukkig heb ik ook een sterke maag.
Wat ik het ergste beelden vind is dat de dolfijnen ziet lijden en leeg bloeden, als ze dan toch uit hun lijden verlost moeten worden doe het dan snel.......en niet zo als je ziet in het filmpje.

:evil: Mr Dean :evil: offtopic

p.s als je geen sterke maag hebt, kijk dan niet maar teken wel!
Saxo style is sexy style....

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

dolfijnen zijn dieren met wel degelijk otwikkelde gevoelens en geen platvisje die een hersentje heeft te grote van een pinda maar zelf zon diertje laat je niet onnodig lijden heb toch ff gekeken en halverwege afgezet een normaal mens doet niet zo iets gevoelloos!!!

kloot zakke zijn het :evil: volgende meeting is daar en dan neem ik mn tank mee dan rij ik heel die kl*te vis mijn aan stront :evil:
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

TurboTilbo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 111
Joined: FriJun30, 2006 5:48:04 PM

Post by TurboTilbo »

Ik wil niet al te zwartgallig overkomen, maar zo'n petitie helpt echt geen ene fuck.

Zolang er geld te verdienen is met deze praktijken gebeurt het. Sad but true.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Goh ik heb dees ook al op hyves een paar keer langs zien komen...

gruwelijk :sign11: !

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

zo verdoven ze ook jonge poesjes in japan met spierverslappers, die proppen ze dan in een vierkante fles, en geven ze gewoon eten en drinken en spierverslappers, zo groeid de poes naar de vorm van de fles....

kortom?

ZWAAR GESTOORT DIE BAMINASI-vreters :evil:

nog 1 maal een atoombommetje daar, mischien leren ze het dan, hiroshima deed het wel goed :!:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

DuFF wrote:nog 1 maal een atoombommetje daar, mischien leren ze het dan, hiroshima deed het wel goed :!:


kheb nog wel wat in de schuur liggen :wink:
Tsja, ik ben het er mee eens dat dit ziek is, maar tis denk net wat je gewend bent. Ze eten daar ook hondjes. Hier in NL staan sommige mensen in de achtertuin met een scherp zwaar/mes een schaap in een badkuip te slachten terwijl er schoolkinderen langs lopen.

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

TurboTilbo wrote:Ik wil niet al te zwartgallig overkomen, maar zo'n petitie helpt echt geen ene ****.

Zolang er geld te verdienen is met deze praktijken gebeurt het. Sad but true.


Je kunt ook achterover leunen en niets doen, alleen mijn ervaring is, en die is iets langer dan die van jou, dat niets doen zeker niet helpt.

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 597
Joined: SunFeb13, 2005 10:05:17 PM
Contact:

Post by thommes »

Zal ik even mij mening geven:

Ik vind t ook vrij goor om te zien maar die mannen die daar staan doen dat omdat ze daar hun boterham mee verdienen dus die weten niet heel veel beter. De kindjes die volgens dat clipje voorbij komen groeien ermee op en weten ook niet beter. Natuurlijk is t lelijk om te zien hoe dat die dolfijnen daar liggen te spartelen en ik ben het er ook niet mee eens dat het zo gaat.

Wie zijn de schuldigen? Waarschijnlijk westerse multinationals die zelf t vuile werk niet op willen knappen en buiten schot willen blijven.

En wat doen wij? Wij geven maar geld aan ontwikkelingslanden maar kijk maar is in Azi?, die kopen hier wel voor miljarden even Corus (staalbedrijf) over en wij vinden t maar zielig.

Je kan toch nooit bij de kern komen van t probleem en daarom doe ik er niks aan.

Misschien een beetje een egoistische en rechtse mening, maar t helpt toch allemaal niet. Je kan maar beter zorgen dat je het zelf allemaal een beetje op een rijtje hebt toch?

mzzls
**Stay Tuned**
Image
Image

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

Ongeloofelijk wat een stelletje mongolen. Ik heb hem stop gezet terwijl ik normaal echt alle horror films kijk.

Dat er mensen zijn die dit kunnen doen vind ik echt ongeloofelijk. Menselijk ras onterend. En dan nog te bedenken dat japan niet eens een arm land is. Ze gewoon de middelen hebben om het op een normale manier te doen.

De mens mag dan wel boven aan de voedselketen staan. Maar hier wordt er wel extreem misbruik van gemaakt. Van mij mag er ook een bom op. Al moet ik hem zelf tot ontploffing brengen. De mensen die daar rondlopen zijn het niet waardig om mens te zijn.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

presies
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

...aanvulling op mijn eerdere post: een dolfijn is een zoogdier, g??n vis! Dat maakt de vergelijking met vissen (opgemerkt door q01z) een beetje niet relevant.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

AphexTwiins
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 172
Joined: ThuDec14, 2006 6:49:11 PM
Location: Schijndel, Noordbraband, Nederland

Post by AphexTwiins »

Ik heb hem helemaal afgekeken, maar het einde wil je zeker niet zien! Die strotten worden gewoon doorgesnede terwijl ze daar dik liggen te spartelen :S
Image
Citroën AX 1.1i TGE

Post Reply