Joost (AX 11 FI, 2CV6, Honda CB900)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Hoor ik toerrit in die omgeving?

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

jee wat heb jij een hoop zooi meegenomen zeg... :D

TwoTone
AX Master
AX Master
Posts: 1260
Joined: SatMar18, 2006 9:40:07 PM
Location: Rotterdam

Post by TwoTone »

Dat dat er allemaal inpast he xD
"Waar een wil is, is een weg"
Jammer dat de weg niet staat aangegeven

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Kevin: haha vriendinnetje schrok niet eens zo heel erg.
Maarrem thanx nog en succes met verhuizen.
Kijk uit, een Cactussssss

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

thnx :D

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

wel gezellie dat we elkaar vanavond bij Kevin ineens tegen kwamen. Jammer dat we het niet wisten, want je hebt voor mij nog zo'n reflectie plaat maar wat had ik voor jou (of voor je zusje) nou ook alweer. Deurbakken en een duplo koplamp toch?

Komen wel weer eens een keer buurten, en anders zien we elkaar met een meeting wel weer 8)

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

was idd lagge heren! :D TwoTone + dame er ook nog eens ff bij, maar die hebben jullie net gemist MB!

En jullie zijn nog 2 mensen misgelopen :)

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

MBa@NL wrote:wel gezellie dat we elkaar vanavond bij Kevin ineens tegen kwamen. Jammer dat we het niet wisten, want je hebt voor mij nog zo'n reflectie plaat maar wat had ik voor jou (of voor je zusje) nou ook alweer. Deurbakken en een duplo koplamp toch?

Komen wel weer eens een keer buurten, en anders zien we elkaar met een meeting wel weer 8)


Jups had nog die plaat liggen (bedacht ik ook op de terugweg :?) en jups die flessenhouders, lamp & een klein AXje! :) Ik kom ook nog een keertje in het weekend langs N aan de IJ :)
Kijk uit, een Cactussssss

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

pcrodent wrote:
MBa@NL wrote:wel gezellie dat we elkaar vanavond bij Kevin ineens tegen kwamen. Jammer dat we het niet wisten, want je hebt voor mij nog zo'n reflectie plaat maar wat had ik voor jou (of voor je zusje) nou ook alweer. Deurbakken en een duplo koplamp toch?

Komen wel weer eens een keer buurten, en anders zien we elkaar met een meeting wel weer 8)


Jups had nog die plaat liggen (bedacht ik ook op de terugweg :?) en jups die flessenhouders, lamp & een klein AXje! :) Ik kom ook nog een keertje in het weekend langs N aan de IJ :)


ooh ja, ik heb idd ook nog een mini AX'je voor je :D

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Zoals beloofd:
Image

Image
Kijk uit, een Cactussssss

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Jammerrrr axclub.nl posts weg. Anyway, de foto's van le cadeau "Mark II", mijn laatste aanwinst :)

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Image
Image
Image
Image
Image

Op weg naar huis 2x stilgevallen met motorstoringslampje, dus de lambdasonde vervangen, ECU gereset, verdelerkap (thanx kevin :)) vervangen. Vandaag injectiehuis even loshalen en schoonmaken. En het achterklepslot gefixt.

Zoals de vorige eigenaar al zei "verder doet alles het wel". Inderdaad, alles doet het :D Enige dat een APK in de weg staat, voorzover ik nu kan zien, is de meervoudig gescheurde voorruit :( Dus het is de vraag of dat rendabel is, of dat ik 'm aan de (nog) handige(re) klusser verkoop.
Kijk uit, een Cactussssss

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

leuk koopje :D

storingslampje --> uitlezen dus
Controleer ook nog maar even de bougies/kabels
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Kabels zal ik nog even doen morgen ja. Uitlezen lukte voor geen reet :? Maar zie ook m'n topicje in technisch.
Kijk uit, een Cactussssss

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Even een fotoloze update van het werk aan het eendje:

- De deurpanelen zijn bekleed en ze zijn heel vet. Eerlijk gezegd vind ik die tot nu toe het mooiste aan de eend, maar ze vallen ook het minst op... ik moet mensen er echt op wijzen.
- Hij is geschilderd. Hopelijk blijft de verf lang zitten... De binnenkant is nu vrijwel helemaal zwart, veel netter dan zwart met blauw.
- Er liggen super-eend-vloermatten in (normale vloermatten = rottende bodem, deze schijnen dat niet te doen). Een hele verbetering na anderhalf jaar op kaal staal zitten!

Nu komt dus het grappigste maar ook het minst "snelle" werk: accesoires en afwerking. Afwerking tot nu toe is redelijk meegenomen in de rest van het werk. Accesoires wordt hard naar gezocht, af en toe zul je wel een berichtje van me tegenkomen op het forum... Onder andere traanplaatfolie als ik het kan vinden, ik krijg een ruitensproeiersysteem van Daan, en zo nog wat extra frutsels.

Reacties van voorbijgangers zijn tot nu toe overwegend positief. Natuurlijk, negatievelingen durven het toch niet in m'n gezicht te zeggen :D Maar 't is toch leuk als er twee jongetjes voorbijfietsen en je hoort de ene tegen de andere zeggen "wooo, moet je die auto zien! die is vet!"

Anyway, ik heb er nog wel eventjes werk aan om alles netjes en als "??n geheel" te krijgen maar het heeft nu serieus vorm.

Wordt vervolgd...
Kijk uit, een Cactussssss

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

broertje! zullen we ruilen van auto? ;)
Image

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

De binnenkant van de eend is stevig aangepakt nu, het gammele startknopje & aansteker zijn verwerkt in een heus bedieningspaneel, er zit een nieuwe radio in en alles is netjes aangekleed.

Nu worden de laatste gadgets aangebracht, maar de auto is al behoorlijk toonbaar nu :)

Trouwens, nu die nieuwe radio erin zit merk ik pas dat er eigenlijk best wel goeie speakers voorin zaten. Het arme Philips-kastje kon ze alleen niet ten volle benutten denk ik, maar met die Sony erin heeft de eend ineens zelfs een beetje bass! :D
Kijk uit, een Cactussssss

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

:lol:
De Mk. II had als enige afkeurpuntje een achterrem die blijft hangen. Het enige! Die ff maken van de week en dan toch een bijna-gratis AX met APK... 's Kijken wat ik ermee ga doen :roll:
Kijk uit, een Cactussssss

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

waarom zou je 't ruitje niet vervangen dan?

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

JEEEEEJ hij heeft APK!!! :) :)
Ruitje.... vervangen.... if it ain't (kevin.)broke, don't fix it :P
Kijk uit, een Cactussssss

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

haha, wat wil je aan mij fixen dan? :roll: :lol:

Post Reply