vanavond een klapper gehad met de ax.. een vent voor me bedacht op t laatste moment nog ff te remmen en ik gleed door..
is t opknappen nie meer waard dus denk dat er een andere AX aan te pas moet komen.. al lang mazzel dat de GT bumper het heeft overleeft
nee ik heb nix en de auto die ik raakte heeft nog minder.. enkel krassen en een scheurtje in ze bumper.. maar mijn hele LV kant ligt in puin. denk dat ik de auto van me zusje maar over neem en dan alles in het blauw metallic spuit.. kost weer meer tijd en geld
echt niet vet, ziet er ook wel krom uit, ik denk dat de naden rond je veerpoot opengescheurd zijn, al kan ik dat natuurlijk niet zo zeggen, ik denk dat deze niet meer (goedkoop) te repareren valt.
succes iig met het verlies, en hopelijk kun je er nog wat op terugkrijgen door goede onderdelen te verkopen oid.
is er geen praatgroep voor mensen die een aanrijding met de ax hebben gehad.
ik denk dat ik alle onderdelen die nog goed zijn gewoon overzet.. verlagingsveren+schokdempers, spoilertje en GT bumper moeten van de witte af en ga ik in een andere kleur spuiten.. de rest had ik nog nie gemonteerd (ik was van plan de dubbele musketier van het weekend te monteren, gelukkig zat ie er nog nie onder)
Dus....... ik koop gewoon een andere en ga daar mee aan de slag!!
PS ik durfde niet onder de kap te kijken.. vond de schade wel ff genoeg voor 1 avond
jeezus de hoeveelste is dit eigelijk al in 1 maand? kan iemand ff tellen? pfff... en het ziet eruit! ik zou er van janke als mijn auto er zo bij stond...