Heb een erg leuke verjaardag gehad. Boel mensen kwamen 'spontaan' langs
En nu verzinkt mn wie is wie weer tot inactiviteit tot volgend jaar
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
duurde wel even voordat ik weer op mn stoel zat hoor
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander, ook van ons dan maar vast gefeliciteerd voor volgend jaar en als er elke maand iemand is die je feliciteerd zakt je "Wie is Wie" ook niet naar de vergetelheid
Nou jonges en meisjes tis zover de auto is al weer een weekje weg. Het huis is bijna leeg. En het bedje bij m'n ouders staat al klaar. 8 oktober vertrek ik naar het land van skippy, flipper en jaws. Nog even een maandje wat centjes verdienen en mijn school afmaken en dan hop het vliegtuig in. Spannend!!!
Sander wrote:Nou jonges en meisjes tis zover de auto is al weer een weekje weg. Het huis is bijna leeg. En het bedje bij m'n ouders staat al klaar. 8 oktober vertrek ik naar het land van skippy, flipper en jaws. Nog even een maandje wat centjes verdienen en mijn school afmaken en dan hop het vliegtuig in. Spannend!!!
Heel veel plezier man....geniet van het mooie land!