Ben in je almere gezellig op een verjaardag
komt er altijd een tijd van gaan.
zit je in de auto kom je er achter dat ze de ruitenwisser hebben afgebroken en er een barst in de voorruit is g**verd*me
dus maandag maar ff op zoek naar een ieuwe ruitenwisser
En daarom parkeer ik mn auto altijd achter t huis, anders vind ik hem ook terug met afgebroken spiegels, krassen, deuken of zelfs op zn kop.
Echt balen raas!
succes met het herstel!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:En daarom parkeer ik mn auto altijd achter t huis, anders vind ik hem ook terug met afgebroken spiegels, krassen, deuken of zelfs op zn kop.
Echt balen raas!
succes met het herstel!
tis toch bezopen dat jij jezelf moet aanpassen zodat anderen het niet verneuken voor je, ik weiger dat te doen, en als er ooit iets gebeurd breekt de pleuris los hier in rijswijk...
wat een tyfus land zeg dit.... (zie voor argumenten het frustratietopic "wat een land")
Tsja, de achterruitenwisser van mijn AX is ook eens afgebroken, gelukkig waren 2 weken later bij de aldi de ruitenwissers in de aanbieding voor een paar euro per set.
En nu zit er bij onze nissan een put in de voorruit, gelukkig is dat glas echter van pilkington, en raad eens waar mijn vriendin toevallig werkt. Nieuwe voorruit voor een paar tientjes
grietje wrote:En daarom parkeer ik mn auto altijd achter t huis, anders vind ik hem ook terug met afgebroken spiegels, krassen, deuken of zelfs op zn kop.
Echt balen raas!
succes met het herstel!
tis toch bezopen dat jij jezelf moet aanpassen zodat anderen het niet verneuken voor je, ik weiger dat te doen, en als er ooit iets gebeurd breekt de pleuris los hier in rijswijk...
Kijk, ik ben het met je eens dat het niet ' normaal' is dat je andermans spullen sloopt. Maar waarom zou je het opzoeken? Sorry, ik wil mn ax gewoon mooi houden en heb geen zin in gezeur. AX aan de achterkant van het huis = niet uitnodigen voor vandalisme = het probleem ' oplossen'
Ons huis ligt nou eenmaal aan een route waar savonds veel dronken jeugd loopt.
En de ' pleuris' uitbreken als tegenreactie werkt naar mijn idee ookniet. Als jij niet wilt dat ze geweld ' tegen' je auto gebruiken moet je het ook niet naar hun toe gebruiken, daar maak je het echt niet beter van en dan leren ze juist dat het normaal is en word het alleen maar erger met dit land en de wereld.