Smartass.... met die trage verbinding van mij vandaag is poll aanpassen zo rottig dat ik hoopte dat niemand het zou zien toen ik eenmaal bij optie 4 was. Helaas....
Mijn 1.4tje heeft na tig beurten 1 op 12 gereden te hebben (sinds ik hem heb 1 op 12 gereden), ineens de sprong naar 1 op 14 gemaakt...
zelfde bezine, zelfde afstanden, zelfde rijstijl.... vaag, of niet?
Maar nu is mijn 1.4 zuiniger dan de 1.0!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik moet binnenkort weer eens tanken,dus ik zal eens zien.
Heb momenteel 409 kilometer op de dagteller staan,en de meter staat tussen een kwart en het rood...
Tankinhoud is 36 liter,plus pak-em-beet een litertje of 3 voor de vulslang zelf....
Meestal haal ik de 1:12 wel (stadsverkeer).
das wel erg onzuinig, nu zuipt de volcane ook maar die heeft denk ik een defecte temp sensor, bij vol gas komt er gewoon lichtjes zwarte rook uit, spuit dus teveel benzine in maar wat ik zou zeggen, zelfs die zuipt geen 1 op 8 .
korte bak helpt ook niet echt mee maar mits je er rustig mee rijd kan hij heel zuinig zijn ik haal er als het moet makkelijk 1 op 13 zelfs 1 op 14 mee wat niet gek is voor zo'n motertje.
Ik heb een normale bak liggen hier van een saxo16v, ik moet hem alleen nog reviseren (synchro's) maar dat is geen prob hij was bedoeld als spare voor de 106bak maar ik er niks van hoeven te gebruiken , pb me anders maar als je interresse hebt .
ben nu aan de echte zuinigheids test begonne van mn GT carbje en gebruik dus nu ook niet meer mn 2e trap en schakel ook al over bij 2500 tpm en rij op de snelweg niet harder dan 100/110 en heb nu een halve tank gereden op 300 km
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond