MeeL wrote:bij mij ligt t ook in de planning om de weg naar alkmaar te vinden!!
lijkt me leuk om es mensen van hier te ontmoeten
Kunnen we mischien oprijden?
Ik keek net op de routeplanner en het scheelt mij maar 1 km of ik nou boven of onderlangs ga. Kan ik ook achter jullie aantuffen? Als ik het bijhoud met m'n 1.1i natuurlijk
MeeL wrote:bij mij ligt t ook in de planning om de weg naar alkmaar te vinden!!
lijkt me leuk om es mensen van hier te ontmoeten
Kunnen we mischien oprijden?
Ik keek net op de routeplanner en het scheelt mij maar 1 km of ik nou boven of onderlangs ga. Kan ik ook achter jullie aantuffen? Als ik het bijhoud met m'n 1.1i natuurlijk
moet lukken ik heb ook een 1.1i en lijkt me wel gezellig om gewoon met een aantal autos op te rijden!!
Ben nog even een leuke verzamelplaats aan het bedenken. Wilde eigenlijk dit weekend een toertocht bedenken. Maar guess what.... niet aan toe gekomen. Tijd uurtje of 1?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Alkmaar is onder andere bekend van de kaasmarkt die plaatsvindt op vrijdagochtenden tussen april en oktober. Het is een van de vier kaasmarkten die nog gehouden worden in Nederland. De demonstratie vindt plaats voor de Waag, die tevens dient als lokatie van het Kaasmuseum en de VVV.
kortom, is er geen parkeerplaats voor het kaasmuseum ofzo? past wel bij de alkmaar-meeting dacht ik zo
HAHA ja leuk alles axies op het waagplein. Misschien kan ik de paaltjes laten zakken. Maar je mag er eigenlijk niet parkeren
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
naast het feit dat je bijzonder nieuwschierig bent?
niks ....
laat de organisator(s) lekker zijn/hun gang gaan. je hoeft niet veel te weten tot nu toe, behalve de datum van de meeting (ivm vrij regelen) en de locatie (ivm reiskosten enz), en die zijn al bekend.