oldskoolscooby stel zich voor

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
oldskoolscooby
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 8
Joined: WedFeb21, 2007 12:02:44 PM
Location: O.S.S. live from laakcity

oldskoolscooby stel zich voor

Post by oldskoolscooby »

hoi ik ben marcel, en rij in het dagelijks leven met een toyota 4runner.
als hobby heb ik twee oldskool subaru,s nl een 4x4 pickup en een 4x4 hatchback.


persoonlijk heb ik totaal niets met citroen. :shock:



nu vraag je natuurlijk af waarom ik me hier dan heb aangemeld :roll:

de AX vind ik wel geinig, en heb een paar keer een witte ax sport willen kopen en een paar keer een ax GT.
nu ben ik langzaam aan het denken om een AX cubauto te zoeken/kopen, of zelf eentje bouwen, waarmee ik wat op vrije dagen wat kan gaan kneuren, en leek het me wel makkelijk om me aan te melden op de AX site :wink:

dus wie weet ontmoeten we ons elkaar nogwel eens

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Post by 2Black »

Nou ... welkom dan maar Marcel!
Ach... een Subaru is toch ook een auto?
En volgens puristen is een AX eigenlijk nauwelijks een Citroën..
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Welkom

Post by MrBBQ »

Hallo oldskoolscooby,

Welkom bij de club.
Pas maar op want als emaal het virus bezet raakt kom je er moeilijk van :wink: !

gr MR Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Welkom!, heb je ook foto's van de suubs? :wink:

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

hopelijk heb je een XT? die zijn cool :D

ennuhm.. @ Colin: volgens puristen.. die puristen moeten 't zich dan maar lekker uitzoeken :D Er staat Citroën op, dus volgens Citroën is 't wel een echte Citroën ;)

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 597
Joined: SunFeb13, 2005 10:05:17 PM
Contact:

Post by thommes »

Welkom hier,

Een paar keer een sport willen kopen? ik denk dat er maar weinig bij de club zitten die dat uberhaupt kunnen zeggen dat ze daar de kans voor hadden.

Mocht je er wel op een lopen, Kopen dan, die dingen zijn zeldzaam.

Mzzls
**Stay Tuned**
Image
Image

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Welkom bij de club, er staan regelmatig circuit-ax-jes te koop, dus eentje vinden moet geen probleem zijn.

oldskoolscooby
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 8
Joined: WedFeb21, 2007 12:02:44 PM
Location: O.S.S. live from laakcity

Post by oldskoolscooby »

thommes wrote:Welkom hier,

Een paar keer een sport willen kopen? ik denk dat er maar weinig bij de club zitten die dat uberhaupt kunnen zeggen dat ze daar de kans voor hadden.

Mocht je er wel op een lopen, Kopen dan, die dingen zijn zeldzaam.

Mzzls


ik spreek over een aantal jaren terug. er stond toen witte in Meers (elsloo) en op dat momnet stond er ook eentje in landgraaf met de motor kapot, en heb ik eens zitten uit tepluizen wat daar voor mogelijkheden waren om daar iets anders in te bouwen. ik kon toen ook een zeldzame talbot samba rally kopen. ik heb me toen op die samba gespits, maar dat is toen niet doorgegaan.
bezoek ons op de msn, of kom langs voor koude koffie, warme limonade of vieze boekjes :rave
Image

oldskoolscooby
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 8
Joined: WedFeb21, 2007 12:02:44 PM
Location: O.S.S. live from laakcity

Post by oldskoolscooby »

Drake wrote:Welkom!, heb je ook foto's van de suubs? :wink:


ik heb wel foto,s, maar de pick up ligt uitelkaar
zo zag die uit toen ik hem kocht

Image


de oosterijkse hatchback....de 1e eigenaar ligt reeds 14 jaar onder de zoden, en de erfgenamen waren de papieren kwijt. daardoor krijg ik geen kenteken op, en ben dus een 2e aan het bijzoeken, http://www.kapaza.be/detail/4592489/Gez ... hback.html maar dat is zoeken naar een speld in een hooiberg :( tevens had die wat schade. :?

Image
ik heb wel een subaru XT voor te slopen. die motor wil ik in die hatchback bouwen.
bezoek ons op de msn, of kom langs voor koude koffie, warme limonade of vieze boekjes :rave
Image

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Hoi welkom.

Die van Elsloo is trouwens ook bekend bij de club geloof ik. Die uit Landgraaf zegt me eigenlijk niks, of bedoel je die lang bij die Citro?nboer bij het Roda stadion stond?

oldskoolscooby
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 8
Joined: WedFeb21, 2007 12:02:44 PM
Location: O.S.S. live from laakcity

Post by oldskoolscooby »

Popmart wrote:Hoi welkom.

Die van Elsloo is trouwens ook bekend bij de club geloof ik. Die uit Landgraaf zegt me eigenlijk niks, of bedoel je die lang bij die Citro?nboer bij het Roda stadion stond?


ik weet niet of die wat toen in meers (elsloo) te koop stond dezelfde is als die elsloo rond rijd/reed.
die andere stond toen bij ton quadvlieg of zoiets
als je van brunsum via de hei naar landgraaf rijd, dan kom je bij een stoplicht, waar rechts Macdrek ligt. bij dat stoplicht moet je dan links af, en lag dat bedrijf links
bezoek ons op de msn, of kom langs voor koude koffie, warme limonade of vieze boekjes :rave
Image

Axirally
Technische Man
Posts: 54
Joined: SatJan17, 2004 4:16:10 PM
Location: Elsloo, Limburg
Contact:

Post by Axirally »

Popmart wrote:Hoi welkom.

Die van Elsloo is trouwens ook bekend bij de club geloof ik.


Hee Marcel is ook hier 8)

Elsloo, juist ja, die heb ik nog gehad, maar die was kaafrot. Echt niet meer te redden. Had een sunroof dat lekte, en de auto heeft jaaaaren vol water gestaan. Heb ik gesloopt, en via dit forum in delen verkocht. Ik denk dat het goed 3 jaar geleden is geweest. Die uit Meers, was van een maatje van me uit Stein. Hij kwam veel in Meers. Deze, uit Duitsland ingevoerde witte Sport heeft ie aan iemand verkocht die hier ook weleens op het forum geweest is. Dat is nog langer geleden, ik schat 2001/2002. Ik had toen via een handelaar ook nog een Sport gekocht, met defecte motor. Die heb ik later total los gereden in de rallycross. :oops:
En toen waren ze op.
Maar niet getreurd, in Belgi? ri. kust/franse grens stik het ervan.
Tijdens de rally Routes du Nord komend weekend staan er meerdere Sports ingeschreven. :wink:

oldskoolscooby
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 8
Joined: WedFeb21, 2007 12:02:44 PM
Location: O.S.S. live from laakcity

Post by oldskoolscooby »

hey die leon kom je ook overal tegen :laughing3:
bezoek ons op de msn, of kom langs voor koude koffie, warme limonade of vieze boekjes :rave
Image

Post Reply