J5 (Peugeot 106 Rallye S1 / Seat Altea XL
Moderator: webmasters
-
- AX Master
Mooie Auto
He Johan,
Wat een zeer mooie auto zeg, heel heel veel plezier er mee.
gr Mr Dean
Wat een zeer mooie auto zeg, heel heel veel plezier er mee.
gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
Allen bedankt voor de positieve reacties.
Ik ga denk toch nog wat dingen veranderen.
*De AEZ velgen gaan eronder uit en er komen waarschijnlijk de originele rallye velgen voor terug. Wel een bredere band dan origineel. (185)
*De Remus uitlaat vervangen door een originele uitlaat. Ik voel me daar toch wat te oud voor. Iedere keer starten met broem. Het is gelukkig wel een beschaafde broem. Heb een keer testrit gemaakt in een rallye type 1 en daar zat volgens mij een rioolpijp onder. Ik schaamde me kapot als ik gas gaf en ik ben 4? uur doof geweest.
*Er zit nu een Pioneer DEH-4700mp in en die ga ik wisselen voor mijn eigen Philipsje. Is nostalgie. Ik heb een 624 en daar kan ik de kleur instellen op groen of rood. In de AX was het groen en in de Peus word het rood.
Dus nog wel wat dingentjes veranderen, maar dat heeft op zich geen haast.
Wat kost eigenlijk een 106 rallye demper? Weet iemand dat?
Ik ga denk toch nog wat dingen veranderen.
*De AEZ velgen gaan eronder uit en er komen waarschijnlijk de originele rallye velgen voor terug. Wel een bredere band dan origineel. (185)
*De Remus uitlaat vervangen door een originele uitlaat. Ik voel me daar toch wat te oud voor. Iedere keer starten met broem. Het is gelukkig wel een beschaafde broem. Heb een keer testrit gemaakt in een rallye type 1 en daar zat volgens mij een rioolpijp onder. Ik schaamde me kapot als ik gas gaf en ik ben 4? uur doof geweest.
*Er zit nu een Pioneer DEH-4700mp in en die ga ik wisselen voor mijn eigen Philipsje. Is nostalgie. Ik heb een 624 en daar kan ik de kleur instellen op groen of rood. In de AX was het groen en in de Peus word het rood.
Dus nog wel wat dingentjes veranderen, maar dat heeft op zich geen haast.
Wat kost eigenlijk een 106 rallye demper? Weet iemand dat?
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
jammer dat er al zoveel mensen interesse in de demper hebben...
Velgen heten trouwens AEZ ICON 5 voor als je ?t wil weten... Makkelijk bij eventuele verkoop van de velgen...
Ik vind ze persoonlijk erg mooi, zeker onder deze auto, maar goed ieder z?n keus... Vind standaard Rallye velgen niet zo heel mooi, wel van het oude type... maar dat past weer niet onder type 2...
groetjes Sander
Velgen heten trouwens AEZ ICON 5 voor als je ?t wil weten... Makkelijk bij eventuele verkoop van de velgen...
Ik vind ze persoonlijk erg mooi, zeker onder deze auto, maar goed ieder z?n keus... Vind standaard Rallye velgen niet zo heel mooi, wel van het oude type... maar dat past weer niet onder type 2...
groetjes Sander
kan kloppenDrake wrote:niet in nederland zover ik weet
thommes wrote:Nou hier dan eindelijk de foto's van mn nieuwe wagentje. Een duitse 106 rallye. Dwz een 1.4 gelijk aan wat hier de sport is. Hij is uitgerust met: dubbele airbag, stuurbekrachtiging, electrische ramen, cv op afstand, schuifkanteldak, startonderbrekert en enorm lekker interieur. Niet in gerookt en ECHT van een ouwe vrouwke geweest.
Zie foto's:
Moet alleen ECHT andere velgen hebben maar ben daar echt een zeikerd in net als met mn eigen schoenen!
Foto's zijn bij mij in de tuin. Op een van de foto's is mijn eigen huisje ook te zien
Rob-GT zal t huisje wel herkennen van t festival.
Mzzls
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Ik kreeg van Marc een leuk berichtje dat m'n oude GTI hem nog steeds bevalt. Vind ik echt super om te horen. Klasse Marc
Wat mijn 106 betreft:
De radio is intussen vervangen door mijn oude getrouwe Philips. Komt qua kleur van de radio ook mooi overeen met dashboard verlichting.
De AEZ velgen zijn intussen vervangen door de originele steelies.
Staat wat hoog op de poten, maar dat komt omdat de banden er net ondergezet zijn.
Vanmiddag, moet gewassen worden (dat heb je met wit)
Verder nog geen probleem gehad. Blok is zo droog als wat.
Accu is als enigste vervangen. Cindy & Paul to the rescue.
Rallye is geen vergelijk met de GTI. De GTI is sneller op de eerste meters, maar de Rallye is vanaf de tweede versnelling een beest. Wat een toeren kan dat ding maken.
Ik ben nog wel als lezer te vinden hier omdat dit gewoon de leukste autoclub is. Probeer een beetje bij te houden wat er allemaal speelt. Blijft leuk.
Ik moet zeggen dat er hier en daar nog wat begerenswaardige AX-en rondrijden en ik Marktplaats ook scherp in de gaten houd. Mocht de AX die ik zoek voorbij komen dan gaat de Peus er zonder meer uit. Blijft toch een ding apart.
Wat mijn 106 betreft:
De radio is intussen vervangen door mijn oude getrouwe Philips. Komt qua kleur van de radio ook mooi overeen met dashboard verlichting.
De AEZ velgen zijn intussen vervangen door de originele steelies.
Staat wat hoog op de poten, maar dat komt omdat de banden er net ondergezet zijn.
Vanmiddag, moet gewassen worden (dat heb je met wit)
Verder nog geen probleem gehad. Blok is zo droog als wat.
Accu is als enigste vervangen. Cindy & Paul to the rescue.
Rallye is geen vergelijk met de GTI. De GTI is sneller op de eerste meters, maar de Rallye is vanaf de tweede versnelling een beest. Wat een toeren kan dat ding maken.
Ik ben nog wel als lezer te vinden hier omdat dit gewoon de leukste autoclub is. Probeer een beetje bij te houden wat er allemaal speelt. Blijft leuk.
Ik moet zeggen dat er hier en daar nog wat begerenswaardige AX-en rondrijden en ik Marktplaats ook scherp in de gaten houd. Mocht de AX die ik zoek voorbij komen dan gaat de Peus er zonder meer uit. Blijft toch een ding apart.