offdays

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

offdays

Post by grietje »

Heeft iedereen wel, van de dagen dat niets wil enzo

Gister avond ik mn auto wassen, werd al donker dus looplamp gepakt. Hing best stevig onder met achterklep (regende dus die moest droog blijven)

Loop ik weg, blijf ik met mn voet in het snoer hangen. Lamp naar beneden en in duizende stukjes natuurlijk.
Nieuw lampje gehaald, erin gedraait, verder gegaan.

Met een emmer langs de auto, autoradio zat ik mn zak want omdat het regende had ik mn deuren dicht en heeft het niet zoveel zin die erin te doen. Ik bukken om de onderkant van de auto te doen... 'plons' radio in de emmer :| grmbl

Heb hem te drogen gelegt, en verder gegaan. Na geen 5 minuten scheit die andere rot lamp er mee uit. Ik weer naar binnen om een andere te zoeken, begon het enorm te hozen, en mn motorkap stond open.
Toen maar alles dichtgegaan en naar bed gegaan, wat moet je met zon avond :P

Vandaag, ik wil naar meeting. Had de radio even geprobeerd en toen ik hem erin deed speelde die gewoon de cd af. Maar ik had geen knopjes geprobeerd, dus ik wil weggaan en wil andere cd erin, geen enkel knopje reageerd :S weer uitelkaar maar ik kreeg het ook niet voor elkaar, dus laatmaar dan.
RIj ik weg, auto deed moeilijk!!! Reageerde 'niet' op het gas, nouja, maakte wel heeeeel veeeeeel herrie en trillen en horten en stoten, maar harder, ho maar.
Ik dacht ik rij wel door tot ie beetje warm word, zal wel van die regen gister komen, maar hij bleef pielen. Kwam op de snelweg met heeeel veeeel moeite en plankgas op de 110, en een herrie dat ie maakte, leek wel een trekker. dus maar met 90 naar nieuwengein gereden, aan het eind leek ie stukjes wel wat beter te lopen.

Kom ik daar, wil ik cin ff laten horen wat ik bedoel, breek ik mn sleutel op het contact slot....... daar loop ik vanaf het begin al mee te pielen (krijgt je sleutel er amper in en vervolgens niet omgedraaid) en ik kon er op wachten dat ie een keer brak natuurlijk :P Maar zonder sleutel krijg je het contactslot er moeilijk/niet zonder breken uit, dus pap heeft reserve sleutel gebracht, die er vervolgens ook bijna niet meer in wou, maar wel gelukt. Contact slot verwisseld door eentje die ik net van cin had gekregen, met draadbreukjes maar dat opgelost, pfieuw, hij starte weer.... Wel mooie draadjes jungle onder mn stuur nou, hihi:
http://www.tijmosonline.nl/Extern/nieuw ... G_1806.JPG

Radio paar klappen gegeven en toen - gelukkig! - deed die het ook weer. En na stukje planken op de A27 kreeg mijn auto ineens ook weer de voorwaartse zin en rijd ie gelukkig weer als vanouds. Zal toch wel te nat geworden zijn.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

balen

Post by MrBBQ »

He Grietje,

Ik zou zeggen, heel gouw vergeten deze dag....ondanks toch een leuke meeting.
Vandaag had ik ook een offday , dacht ik lekker een stukje Milka chocolade nemen, een toen ineens krak is me stifttand afgebroken.


gr MR Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Tja, zo'n dag. Ik herken het wel een beetje :roll:
Struikelen over je eigen schoenveters, realiseren dat je het rotortje bent vergeten te kopen als alles al losligt en je de verdelerkap wil vervangen.
Arm branden aan de uitlaat als je de olie wil verversen.....

Vorige week wilde ik de radio's van mijn witte en zwarte AX switchen, allebei iso voorbereid maar er toch drie uur over gedaan... enkel omdat de antenne aansluitingen anders waren.... :evil:
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Hehe dat klinkt als een regelrechte kl*tedag, maar het was ondanks dat toch gezellig vond ik. Ook leuk om te zien dat er van alle kanten mensen kwamen kijken en hulp kwamen aanbieden. Jammer voor de heren, de dames konden het zelf wel af :)

En ik denk dat e wel wat uit te leggen hebt bij oom agent als je aangehouden wordt met zo'n dradenbende op de plaats waar een sleutel hoort te zitten :lol:
AX GTI '91

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

-Henry- wrote:Hehe dat klinkt als een regelrechte kl*tedag, maar het was ondanks dat toch gezellig vond ik. Ook leuk om te zien dat er van alle kanten mensen kwamen kijken en hulp kwamen aanbieden. Jammer voor de heren, de dames konden het zelf wel af :)
Hihi ja, cindy en ik zijn goed he ;) Jaaa gezellig was het ook zeker wel!!
-Henry- wrote:En ik denk dat e wel wat uit te leggen hebt bij oom agent als je aangehouden wordt met zo'n dradenbende op de plaats waar een sleutel hoort te zitten :lol:
haha ja idd.. :P Maar nou viel mijne nog mee, contactslot is zonder breken verwisseld en behalve de loshangende draadjes wel goed aangesloten enzo..
had je raas zn auto moeten zien! Die had het zelfde probleem maar die zn sleutel ging ?cht niet meer om, en hij was zo verstandig de sleutel niet te breken, dus hele contactslot er uit gebeunt en draadjes verbondend gestart...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

ge -hotwired dus :lol: en z'n accu moest nog op gang gebracht worden.

wat een ''service'' ax :lol:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Mrax
AX driver
AX driver
Posts: 30
Joined: FriFeb09, 2007 12:00:39 PM

Post by Mrax »

wat waren dat 2 kloten dagen voor je :(

idd snel vergeten :) en weer feest maken :D

Post Reply