Ik heb 'm een kleine beurt gegeven, telt dat ook?
Wassen heb ik echt geen zin in.
Moet ik nog voor mensen wat meenemen?
Ik heb zelf onthouden:
rob - ruitje
marc - uitlaatpijp + kabeltje
jan - mat + slotensetje
stuntmannetje - wisser
romy - cv
MNM - momentsleutel
Rob - ruitje
Ik heb 'm ook niet gewassen hoor. Alleen een lapje over de velgen gehaald.
Lichte koorts, dus voornamelijk binnen gebleven en duimen dat het morgen over is....
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Zo, net in de regen auto opgeruimt, gezogen, gewassen
Idd, wat kijken mensen je raar aan als je dat in de regen doet!
Kwam gewoon een halve vuilniszak aan afval eruit....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
over audi gesproken
vandaag in een audi a3 s-line gereden (broertje werkt bij de audi), met een 6 pitter gaat als de brandweer maar zo saaaaaai als de pest om in te rijden net alsof ik achter de pc zat met de logitech .
over audi gesproken
vandaag in een audi a3 s-line gereden (broertje werkt bij de audi), met een 6 pitter gaat als de brandweer maar zo saaaaaai als de pest om in te rijden net alsof ik achter de pc zat met de logitech .
haha.... De ax is ook sneller dan die audi tot de 100 dan, daarna wil de audi ook wel lekker trekken
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link! Klik Hier!!
Wat er nu in de AX ligt om morgen naar Nieuwegein mee te nemen
Linux CD'tje voor FoxHunter
Speaker houders/bakken achter voor TwoTone
LM Bouten voor 2black
folder voor Glenn@nl
Stukjes tijdschrift voor Koen_NL
achterklep balk voor Daan
en niet te vergeten:
de mini AX'jes
Nog iets/iemand vergeten?
En ik krijg/koop dan dus morgen
stikker van Bas_S
GT stuur van PiXeLS66
Groetjes,
Michel
EDIT: voor geinteresseerden heb ik ook mijn folders bij me (zie daarvoor ook DIT topic)
Glenn@nl wrote:
ik heb de auto ook niet gewassen, maar hoop dattie door de regen van vandaag wel 'n beetje toonbaar is
Foei, parkeer hem dan naast de mijne, valt mijne door zijn 'schoon' heid extra op
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Van de 30 axjes komen er een stuk of 5 niet met een AX, en een stuk of 4 rijden met elkaar mee, en een stuk of 2 hebben zich al afgemeld, en een stuk of 5 komen toch maar niet.....
Het gaat lekker weer worden ! (als je van regen houd)
Rock's wrote:Van de 30 axjes komen er een stuk of 5 niet met een AX, en een stuk of 4 rijden met elkaar mee, en een stuk of 2 hebben zich al afgemeld, en een stuk of 5 komen toch maar niet.....
Het gaat lekker weer worden ! (als je van regen houd)
Ik kom ook gewoon want er ligt een rechte ruitewisser te wachten op mijn van een BX. Ik heb eventueel voor de liefhebber een simpele digitale camera nieuw in doosje, is 1,3 MP BIEDEN VANAF 1,00
Last edited by Stuntmannetje on SunFeb11, 2007 11:14:33 AM, edited 1 time in total.