Boete krijgen die niet van jou is
Moderators: Rock's, webmasters
Boete krijgen die niet van jou is
Kreeg vandaag zo'n mooie envolop van justitieel incassobureau ofzo. En wat staat er, dat ik door rood moet hebben gereden in Rotterdam... Ik kom daar nooit, en ben daar zeker die dag niet geweest. Kost gewoon 130 knaken. Mooi niet dat ik die ga betalen. Moet volgens politie rijnmond ofzo een briefje typen
-
- AX liefhebber
Heb ik vorig jaar ook gehad, ook in Rotterdan trouwens.
Moet je inderdaad een briefje schrijven naar korps Rijnmond, dan zoeken zij de originele bon op.
Waar bijv ook het type en de kleur opstaat.
Moet je inderdaad een briefje schrijven naar korps Rijnmond, dan zoeken zij de originele bon op.
Waar bijv ook het type en de kleur opstaat.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Glenn@nl wrote:De hufter is degene die met neppe kentekenplaten rijdt...
Die hoeft niet te bestaan hoor
Politie maakt genoeg fouten, zijn ook maar mensen
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Leuk h?, die elektronische kolerezooi die automatisch kentekenplaat herkenning heeft. En o, o wat is die troep betrouwbaar. *NOT*.
Ook die dingen vallen weer ruimschoots in de categorie KUT-computers!
Ook die dingen vallen weer ruimschoots in de categorie KUT-computers!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
- AX Spaster Mammer
Gewoon idioot dat de bewijslast zo is, laat hen maar bewijzen dat jij het echt bent geweest! Hoe kunnen ze een boete geven als ze niet zeker weten dat jij het was? Zij hebben toch ook een database met welk kenteken bij welk voertuig hoort? Stelletje luie eikels.....
Aan de andere kant is het wel de simpelste manier om na te gaan of jij het was of niet.
Aan de andere kant is het wel de simpelste manier om na te gaan of jij het was of niet.
AX GTI '91
-Henry- wrote:Gewoon idioot dat de bewijslast zo is, laat hen maar bewijzen dat jij het echt bent geweest! Hoe kunnen ze een boete geven als ze niet zeker weten dat jij het was? Zij hebben toch ook een database met welk kenteken bij welk voertuig hoort? Stelletje luie eikels.....
Welkom in Nederland
Ik vraag altijd de foto's op. Kost niks. En zo'n dure foto wil ik toch echt wel in mijn bezit hebben. Heb ze tot nu toe nog allemaal gehad.
http://www.politie.nl/hollands-midden/v ... efault.asp
http://www.politie.nl/hollands-midden/v ... efault.asp
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.