J5 (Peugeot 106 Rallye S1 / Seat Altea XL
Moderator: webmasters
Het heeft even geduurd en na wat testritten (waarvan enkele heel bijzonder ) nu toch een andere voiture gescoord.
Ik ben op zoek gegaan naar het broertje van de AX : een 106 Rallye / phase 1.
Het is echt moeilijk om een goed model te vinden zonder al teveel motorproblemen en/of lakschade. Of de auto's staan in de kop van Groningen. Toch nog redelijk wat km gereden om allerlei Rallye's te testen.
Ik had de hoop al op gegeven en toen kwam ik deze tegen. In de buurt, goed onderhouden, wit, prima prijs en een phase 2.
Om te voorkomen dat iedereen om foto's gaat vragen alvast wat foto's gemaakt. Weet niet of het een beetje overkomt.
Het is donker en het regent. We zien wel. Tis voor het idee.
Voor de liefhebbers: AEZ 195/40 zr 16
Er zit geen stuurbekrachtiging op. Draai me een slag in de rondte.
Denk dat ze er niet onder blijven. Te opzichtig voor mij.
Wederom voor de liefhebbers, want het is niet goed te zien : dubbele remus. Vrij beschaafde brom. Bij hogere snelheden niet meer hoorbaar
Er zit een 1.6 - 8 klepper in en dat rijdt prima. Blok is kurkdroog, evenals de onderkant.
De vorige eigenaar was alleen een stevige roker en die lucht hangt nu een beetje in de auto.
Verder ben ik en mijn vrouw , want de deze Rallye was iets boven budget, maar daar kon ze mee leven. Lief he.
Ik ben op zoek gegaan naar het broertje van de AX : een 106 Rallye / phase 1.
Het is echt moeilijk om een goed model te vinden zonder al teveel motorproblemen en/of lakschade. Of de auto's staan in de kop van Groningen. Toch nog redelijk wat km gereden om allerlei Rallye's te testen.
Ik had de hoop al op gegeven en toen kwam ik deze tegen. In de buurt, goed onderhouden, wit, prima prijs en een phase 2.
Om te voorkomen dat iedereen om foto's gaat vragen alvast wat foto's gemaakt. Weet niet of het een beetje overkomt.
Het is donker en het regent. We zien wel. Tis voor het idee.
Voor de liefhebbers: AEZ 195/40 zr 16
Er zit geen stuurbekrachtiging op. Draai me een slag in de rondte.
Denk dat ze er niet onder blijven. Te opzichtig voor mij.
Wederom voor de liefhebbers, want het is niet goed te zien : dubbele remus. Vrij beschaafde brom. Bij hogere snelheden niet meer hoorbaar
Er zit een 1.6 - 8 klepper in en dat rijdt prima. Blok is kurkdroog, evenals de onderkant.
De vorige eigenaar was alleen een stevige roker en die lucht hangt nu een beetje in de auto.
Verder ben ik en mijn vrouw , want de deze Rallye was iets boven budget, maar daar kon ze mee leven. Lief he.
@ Drake
En Johan, als je die velgen kwijt wil heb ik misschien wel interesse!
Ziet er goed uit. (Mijn 106 rallye heeft wel stuurbekrachtiging )
Veel plezier ermee.
Mzzls
J5 wrote:Ik ben op zoek gegaan naar het broertje van de AX : een 106 Rallye / phase 1.
Ik had de hoop al op gegeven en toen kwam ik deze tegen. In de buurt, goed onderhouden, wit, prima prijs en een phase 2.
En Johan, als je die velgen kwijt wil heb ik misschien wel interesse!
Ziet er goed uit. (Mijn 106 rallye heeft wel stuurbekrachtiging )
Veel plezier ermee.
Mzzls
Wauuww! Mooie bak man!
Volgens mij heb ik ph2 nog nooit in het wit gezien.... je ziet ze sowieso niet zo heel vaak.
Maar deze is erg mooi
Gefeliciteerd!
Volgens mij heb ik ph2 nog nooit in het wit gezien.... je ziet ze sowieso niet zo heel vaak.
Maar deze is erg mooi
Gefeliciteerd!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage