Mijn naam is Erik en ben nu 2 jaar de eigennaar van mijn Citroën Ax first Imp. bouwjaar 1994
Heb hem 2 jaar geleden gekocht bij de garage(2004) hij was toen net ingeruild en was altijd bij die garage in onderhoudt geweest
En hij heeft een grote beurt gehad toen ik hoorde wat er aan moest gebeuren schrok ik wel maar hij is weer op en top
Last edited by Mrax on ThuMar08, 2007 10:11:05 PM, edited 4 times in total.
ohhh..dat wist ik niet heb de kleurcode hier nog wel liggen hoor
heb een x schade gehad aan de auto en het rechter zijscherm en deur moesten opniew gespoten worden
een uitparkerende auto draaide de verkeerde kant op en kwam tegen die van mij aan:(
toen viel het nog wel mee maar ze schrok en toen schoot haar auto door en maakte het erger
maar gelukkig is ales netjes gemaakt
Last edited by Mrax on SunFeb11, 2007 6:43:45 PM, edited 1 time in total.
Nette ax! Inderdaad een hele mooie kleur, zo wil ik hem ook hebben als er ooit nog eens een autospuiter onder de kerstboom ligt.
Met een grote beurt achter de rug kan je in ieder geval er wel weer even tegenaan. Over 10.000km kan je zelf een klein beurtje uitvoeren, dan ben je voor 4 tientjes klaar. Oftewel, de eerst 20dkm nog 40 euro aan onderhoud. (tenzij er iets kapot gaat natuurlijk, maar daar gaan we niet van uit)