AX in de sneeuw
Moderators: Rock's, webmasters
SUPERGAAF! (maar laat RobGT het maar niet zien).
ik hoorde het al, in Friesland plaatselijk 40cm!
Ik heb hier meer pekel dan sneeuw op de AX

ik hoorde het al, in Friesland plaatselijk 40cm!
Ik heb hier meer pekel dan sneeuw op de AX

Last edited by Eriks on WedMar02, 2005 1:01:45 PM, edited 1 time in total.
Bij ons wel!Ik ben lekker SNEEUWVRIJ!!!!is vanacht begonnen en tis niet meer gestopt.Iedereen die met de auto naar school was moest naar huis hehe.Helemaal niet erg!
Op deze foto kom ik net thuis van school duss hij was toen niet meer ingesneeuwd maar verder wel veeeeel sneeuw.
Alleen 1 nadeel,nu lijkt ie niet meer zo mooi wit met al dat sneeuw

Op deze foto kom ik net thuis van school duss hij was toen niet meer ingesneeuwd maar verder wel veeeeel sneeuw.

Alleen 1 nadeel,nu lijkt ie niet meer zo mooi wit met al dat sneeuw

Last edited by Wolfje on WedMar02, 2005 12:03:25 PM, edited 2 times in total.
I don't like my AX,I love it!!!
Nu zo rond de 20 cm
Zoals hierboven te zien is lag er vanmorgen wat meer sneeuw op de zijkant. Toen ik foto's nam was dat er alweer vanaf gevallen.
Even wat feiten:
- op sommige plaatsen viel er zelfs niet te fietsen
- er hebben de halve dag geen bussen gereden hier
- postbode heeft een vrije dag volgens mij
- busje op de parkeerplaats kwam met grote moeite van zijn plaats en gleed vervolgens alle kanten op behalve rechtdoor...
- een sneeuwschuiver op het fietspad gleed de fietsbrug weer af
En dat was om 12 uur vanmiddag en het heeft het de hele dag door gesneeuwd! Ik ben blij dat ik nergens heen hoef te rijden! Hoewel de wegen nu aardig sneeuwvrij zijn. Waren ze wel laat mee in Lelystad!
Overigens toen ik vanmorgen naar het station fietste had ik niet echt last van de sneeuw. Hoewel ik uiteraard vertraging had was ik er nog voor de leraar en was de halve klas te laat of afwezig! Ben benieuwd of (en vooral met hoeveel vertraging) de treinen morgen rijden...

Zoals hierboven te zien is lag er vanmorgen wat meer sneeuw op de zijkant. Toen ik foto's nam was dat er alweer vanaf gevallen.

Even wat feiten:
- op sommige plaatsen viel er zelfs niet te fietsen
- er hebben de halve dag geen bussen gereden hier
- postbode heeft een vrije dag volgens mij
- busje op de parkeerplaats kwam met grote moeite van zijn plaats en gleed vervolgens alle kanten op behalve rechtdoor...
- een sneeuwschuiver op het fietspad gleed de fietsbrug weer af
En dat was om 12 uur vanmiddag en het heeft het de hele dag door gesneeuwd! Ik ben blij dat ik nergens heen hoef te rijden! Hoewel de wegen nu aardig sneeuwvrij zijn. Waren ze wel laat mee in Lelystad!
Overigens toen ik vanmorgen naar het station fietste had ik niet echt last van de sneeuw. Hoewel ik uiteraard vertraging had was ik er nog voor de leraar en was de halve klas te laat of afwezig! Ben benieuwd of (en vooral met hoeveel vertraging) de treinen morgen rijden...