Tja geen idee eigenlijk, had dus al een XSI als donor voor blok en onderstel. Kwilde nu een GTi interieur en moest nog nieuwe achterklep hebben oude was stuk, en tja onderdelen voor het blokkie is nooit weg natuurlijk.
Ruudje neemt ECU + stappenmotor + orginele velgies en de rest deuren motorkap / bumpers / skirts enz enz gaan op zolder, je weet maar nooit
Ze worden schaars
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
Tja geen idee eigenlijk, had dus al een XSI als donor voor blok en onderstel. Kwilde nu een GTi interieur en moest nog nieuwe achterklep hebben oude was stuk, en tja onderdelen voor het blokkie is nooit weg natuurlijk.
Ruudje neemt ECU + stappenmotor + orginele velgies en de rest deuren motorkap / bumpers / skirts enz enz gaan op zolder, je weet maar nooit
Ze worden schaars
Heeft Ruud de originele velgen niet bij zijn GTI gehad?
Tja geen idee eigenlijk, had dus al een XSI als donor voor blok en onderstel. Kwilde nu een GTi interieur en moest nog nieuwe achterklep hebben oude was stuk, en tja onderdelen voor het blokkie is nooit weg natuurlijk.
Ruudje neemt ECU + stappenmotor + orginele velgies en de rest deuren motorkap / bumpers / skirts enz enz gaan op zolder, je weet maar nooit
Ze worden schaars
Heeft Ruud de originele velgen niet bij zijn GTI gehad?
Nee die indianapolis velgen of zo'iets , maar goed ieder zijn keuze bij het verdelen
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
Tja geen idee eigenlijk, had dus al een XSI als donor voor blok en onderstel. Kwilde nu een GTi interieur en moest nog nieuwe achterklep hebben oude was stuk, en tja onderdelen voor het blokkie is nooit weg natuurlijk.
Ruudje neemt ECU + stappenmotor + orginele velgies en de rest deuren motorkap / bumpers / skirts enz enz gaan op zolder, je weet maar nooit
Ze worden schaars
Heeft Ruud de originele velgen niet bij zijn GTI gehad?
Nee die indianapolis velgen of zo'iets , maar goed ieder zijn keuze bij het verdelen
Ja idd, dat zijn die 15" die er nu onder zitten. Die gozer waarvan hij hem kocht heeft de originele velgen dus nog liggen met hele goede bande
Schroef je druk maar niet te hoog op, dat kan het blokje namelijk niet aan.
Een club lid die ook veel geexperimenteerd heeft met een turbo kwam erachter dat je absoluut niet hoger moet gaan dan ong. 0,75bar want hij heeft uiteindelijk de ax naar de sloop gebracht met verbrande zuigers.
Lees DIT anders ff door.
Ja je moet natuurlijk wel een hoop aanpassen!! je kan ook niet zomaar op een standaard blok een turbo schroeven en meteen op 1 bar gaan draaien!! Je moet je compressie verlagen en ga zo maar door en dan kan je wel om meer dan 1 bar draaien maar dat kost een hoop eurotjes!!
maar je kunt het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt.. tis maar net wat je budget is, zelf ben ik eerder een voorstander van wat betrouwbare techniek.. dus mijn keus was eerder een 16v geweest.. maar een turbo is natuurlijk ook gaaf