duur bezoekje van wasstraat
Moderators: Rock's, webmasters
duur bezoekje van wasstraat
auto vies, besmeurd met hondenstront, (heerlijke buurt hier, wat kan ik nog meer verwachten?)
ik dus maar besloten om door de wasstraat te gaan.
hoor ik al wat gepiep en gerammel op 't dak, ik had zo'n lange spriet-antenne, die had ik al omlaag geklapt, na de wasstraat wou ik 'm weer omhoog doen, krak..... antenne in me hand.
langs de autoonderdelenshop, en een nieuwe antenne. het korte model, netter en beter dan die spriet.
lange spriet
en dit model zit er nu op:
weer 15 euro lichter voor alleen de antenne door de wasstraat
ik dus maar besloten om door de wasstraat te gaan.
hoor ik al wat gepiep en gerammel op 't dak, ik had zo'n lange spriet-antenne, die had ik al omlaag geklapt, na de wasstraat wou ik 'm weer omhoog doen, krak..... antenne in me hand.
langs de autoonderdelenshop, en een nieuwe antenne. het korte model, netter en beter dan die spriet.
lange spriet
en dit model zit er nu op:
weer 15 euro lichter voor alleen de antenne door de wasstraat
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Ik heb de AX een keer door de wasstraat gehaald.
Toen ik daarna zag hoe de skirts erbij hingen maak ik sindsdien altijd een sopje.
Veel leuker en wordt ie veel schoner van
Toen ik daarna zag hoe de skirts erbij hingen maak ik sindsdien altijd een sopje.
Veel leuker en wordt ie veel schoner van
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
ik moet zeggen dat ie er verdacht schoon en strak uitkwam.
@ rio, mijn skirts zitten vast, zou je ook is moeten doen , je skirts vastzetten .
normaal zal ik 'm wel met de hand wassen, als het weer en mijn tijdschema er naar is, maar nu vond ik de wasstraat een goeie optie.
en aangezien er een hond verticaal tegen de zijkant aan heeft staan schijten(zeer knap....). had ik geen zin om dat zelf te gaan doen.
@ rio, mijn skirts zitten vast, zou je ook is moeten doen , je skirts vastzetten .
normaal zal ik 'm wel met de hand wassen, als het weer en mijn tijdschema er naar is, maar nu vond ik de wasstraat een goeie optie.
en aangezien er een hond verticaal tegen de zijkant aan heeft staan schijten(zeer knap....). had ik geen zin om dat zelf te gaan doen.
Ik kan zich bijna niet voorstellen dat ik mijn aanstaande AX door wasstraat laat want 't kost altijd en is nooit 100% goed. Ik was liever persoonlijk de sopje, dat vind ik altijd leuk en bovendien ziet 't schoner uit.
't Is echt een feest om na aankoop van AX meteen te wassen onder genot van voorjaarszon..
't Is echt een feest om na aankoop van AX meteen te wassen onder genot van voorjaarszon..
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250
peetjuun wrote: 't Is echt een feest om na aankoop van AX meteen te wassen onder genot van voorjaarszon..
hoe kun je dat nou weten, je hebt nog helemaal geen ax..?
peetjuun wrote:Ik kan zich bijna niet voorstellen dat ik mijn aanstaande AX door wasstraat laat want 't kost altijd en is nooit 100% goed.
wel als je de goeie wasstraat weet te vinden, maar nee niet elke wasstraat is perfect. ik weet gelukkig wel een goeie !.
peetjuun wrote:Ik was liever persoonlijk de sopje, dat vind ik altijd leuk en bovendien ziet 't schoner uit.
was jij je sopje maar, dan was ik mijn ax wel
DuFF wrote:peetjuun wrote:Ik kan zich bijna niet voorstellen dat ik mijn aanstaande AX door wasstraat laat want 't kost altijd en is nooit 100% goed.
wel als je de goeie wasstraat weet te vinden, maar nee niet elke wasstraat is perfect. ik weet gelukkig wel een goeie !.
Nou joh... een wasstraat die antennes op hun sokkeltje laat schudden.... klasse wasstraat
Zo'n lange spriet hoort op 'n X-series Citroen, zeker op de jouwe, met eighties look T1 achterklep. punt.
Glenn@nl wrote:DuFF wrote:peetjuun wrote:Ik kan zich bijna niet voorstellen dat ik mijn aanstaande AX door wasstraat laat want 't kost altijd en is nooit 100% goed.
Nou joh... een wasstraat die antennes op hun sokkeltje laat schudden.... klasse wasstraat
Zo'n lange spriet hoort op 'n X-series Citroën, zeker op de jouwe, met eighties look T1 achterklep. punt.
vind dit model veel mooier, en beter als die lange spriet, verder lag het niet aan die wasstraat, maar aan ijzermoeheid, want het metaal was gebroken, en op mijn volcane zat ook zo'n korte en daarmee ging ik ook zo door de wasstraat zonder problemen.
kortom, korte antenne blijft.
-
- AX liefhebber