Nikita -> Rode Citroen AX rijdster
Moderator: webmasters
Nikita -> Rode Citroen AX rijdster
Ik zal mij ook maar even voorstellen, ik ben Nikita en sinds een aantal weken in het bezig van een Citroen AX uit 1994. Een mooie rode
Nu zijn er nog wel wat kleine probleempjes met de versnellingsbak, maar ik hoop via het forum wat wijzer te worden zodat ik het misschien zelf kan oplossen, want het leven van een student is nu eenmaal duur
Allereerst: welkom hier bij de club!!
Het kan best kunnen dat AXjes problemen heeft. Kun je mischien uitleggen wat aan de hand is met versnellingsbak. Slipt 't? Of is dat moeilijk om versnelling in te doen?
Bovendien als je verstand van hebt en handig bent kun je heel mischien wel zonder hulp van garage doen maar dat is beslist geen makkie..
Het kan best kunnen dat AXjes problemen heeft. Kun je mischien uitleggen wat aan de hand is met versnellingsbak. Slipt 't? Of is dat moeilijk om versnelling in te doen?
Bovendien als je verstand van hebt en handig bent kun je heel mischien wel zonder hulp van garage doen maar dat is beslist geen makkie..
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250
-
- AX liefhebber
ax_meid wrote:Ik heb een rode furio, rijd lekker pittig
Het probleem is dat hij erg stroef schakelt, als je wat langer rijd gaat het overigens wel een stuk makkelijker.
Hoi Nikita, welkom bij de gezelligste club van de benelux!
je Furio schakeld zeker wat zwaar in z'n 1 en 2 bij koude motor?
heb ik ook last van met mijn Furio,
terwijl ze toch de olie ververst hebben bij mij.
vermoedelijk wanneer de schakelstangen ingevet worden zou het een stuk beter moeten gaan.
ennu foto's van je Furio plaatsen, daar maak je iedereen blij mee
Lees wrote:rooie furio, mooiere axjes kan je niet krijgen
jawel, een zwarte
Als je trouwens aanwezig bent bij de meeting zondag 11 februari te Nieuwegein (volgende week) kunnen er mischien wel wat technische clubleden onder of in je ax duiken.
klik HIER voor info over de meeting!
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Welkom hier.
En een mooie AX heb je
Mijn witte schakelt momenteel de eerste minuten ook erg stroef. En bij mijn grijze GT schakelt ie nog veel stroever... als je dan de vijf of achteruit inschakelt moet je de uitlaat opzij duwen
Maar goed, daar is dan ook behoorlijk aan ge'hobbyt.
En een mooie AX heb je
Mijn witte schakelt momenteel de eerste minuten ook erg stroef. En bij mijn grijze GT schakelt ie nog veel stroever... als je dan de vijf of achteruit inschakelt moet je de uitlaat opzij duwen
Maar goed, daar is dan ook behoorlijk aan ge'hobbyt.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage