Dat is dus kapoet, of doet het in ieder geval niet.
Zit er bij de carb een soort sensor of zo? De choke werkt wel goed, maar voor mijn vriendin is het wel fijn om te weten of ze de choke er wel helemaal af heeft gehaald tijdens het rijden en daarom wil ze graag dit controlelampje.
Iemand tips over hoe ik dit makkelijk na kan kijken?
Choke controlelampje
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX Master
-
- AX liefhebber
citro-power wrote:Misschien is het lampje gewoon kapot. Maar volgens mij is de choke eraf als je hem niet meer verder kunt induwen. Kan weinig verkeerd gaan lijkt me.
Alleen is bij mij het "blokje" achter de chokeknop losgekomen, en dus wil de chokeknop niet altijd meer perfect mooi terug op z'n plek en steekt ie soms wat uit.
Ik weet zelf wanneer er niks aan de hand is, maar m'n vriendin voelt dat niet zo goed aan.
Het eerste stuk van de chokekabel (da's dus vlak achter de chokeknop!) zit een metalen strip op. Die maakt bij uittrekken contact met een ander metaaltje, daarop zit een stekkertje en dan gaat uiteindelijk het lampje branden. Bij jou maakt ie denk ik daan geen contact meer.
Je kunt er alleen niet zo makkelijk bij dus ik zou zeggen laat het lekker zitten.
Anyway, eerste stuk chokekabel, als je op zoek gaat
Je kunt er alleen niet zo makkelijk bij dus ik zou zeggen laat het lekker zitten.
Anyway, eerste stuk chokekabel, als je op zoek gaat
Kijk uit, een Cactussssss
-
- AX liefhebber