Regels & wetten...
Moderator: webmasters
Regels & wetten...
Vroeg me ineens af.... is er een regel/wet die zegt dat je niet mag rijden met het nummerbord ondersteboven?
Hij moet goed leesbaar zijn, tja, maar ik kan ook op z'n kop lezen...
Kijk uit, een Cactussssss
-
- AX Master
Tuurlijk doe ik dat niet bewust. Ik doe bumper wisselen en schroef snel het kenteken er weer op... En dan heel verbaasd kijken bij staandehouding "O ja joh? Nou dat zal de garage wel verkeerd gedaan hebben..."
Neehee ik ga het niet echt doen. Maar ik vraag me af of je er in theorie mee weg zou komen Iemand anders die zijn gedachten wil delen?
Neehee ik ga het niet echt doen. Maar ik vraag me af of je er in theorie mee weg zou komen Iemand anders die zijn gedachten wil delen?
Kijk uit, een Cactussssss
pcrodent wrote:Tuurlijk doe ik dat niet bewust. Ik doe bumper wisselen en schroef snel het kenteken er weer op... En dan heel verbaasd kijken bij staandehouding "O ja joh? Nou dat zal de garage wel verkeerd gedaan hebben..."
spontaan heel hard gaan lachen !
en dan volhouden " wat een maloten bij de garage, hebben ze me nummerplaat gewoon verkeerd gemonteerd"
moet te doen zijn, wie probeerd het?
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Re: Regels & wetten...
pcrodent wrote:Vroeg me ineens af.... is er een regel/wet die zegt dat je niet mag rijden met het nummerbord ondersteboven?
ga jij nou maar gewoon weer mt de clubplaten rijden!
Mag zeker niet, kenteken moet altijd goed leesbaar zijn, ze trokken laatst iemand van de weg omdat zn trekhaak voor zn kenteken zat. Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor alles wat aan je auto zit.
Hebben jullie niet geleerd dat elke keer voordat je gaat rjiden je ook een lampencheck rondom moet doen
Je krijgt geheid een boete als ze je aanhouden.
Hebben jullie niet geleerd dat elke keer voordat je gaat rjiden je ook een lampencheck rondom moet doen
thommes wrote:Hebben jullie niet geleerd dat elke keer voordat je gaat rjiden je ook een lampencheck rondom moet doen
Tenzij je de defecte lamp ter plekke kunt vervangen (door een werkende).
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!