auto's
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX Master
Sander wrote:Maar wees eerlijk. Wie had verwacht dat die auto het langer dan een week uit zou houden
Dat jij nou stront massel hebt met je heavy getunde 1.6 waar alleen een boutje afbreekt das natuurlijk peanuts vergleken bij een weigerende GTI.
Maare die van jou is dat nou een MP??? Ga jij anders eens gauw naar Marc om wat dingen uit te wisselen, ghe ghe Maar et zou wel een idee zijn
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
q01z wrote:Bas_S wrote:Riem niet een (paar) tandjes verschoten?
ongeveer 270gr dus..
270? verschoven?
Alle kleppen nog heel?
Sjees... hoe kan zoiets nu gebeurd zijn?
Trouwens, @Citrosan: OpaGT was/is toch geen injectie?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
- AX Master
-
- AX Spaster Mammer
gdvrdmm, da's wel heel vervelend.
moet binnenkort nog even langs iemand die een vriend van me was (en nu niet meer), wat spulletjes ophalen. daar ligt volgens mij ook nog een GTI kopje (origineel van de FF-DF-08, en wat eraf kwam was z?ker niet slecht).
die wil ik op zich wel doneren als ie er nog ligt en 't echt nodig is.
moet binnenkort nog even langs iemand die een vriend van me was (en nu niet meer), wat spulletjes ophalen. daar ligt volgens mij ook nog een GTI kopje (origineel van de FF-DF-08, en wat eraf kwam was z?ker niet slecht).
die wil ik op zich wel doneren als ie er nog ligt en 't echt nodig is.
kwoooizie foei, je moet je topic wel updaten :P
Maar gtitje rijd weer en hij klinkt niet alsof er iets stuk is, dus nu houd ie het weer een paar ton aan kilometers vol
Ik heb nu paar keer meegereden en hij remt en hij trekt -ook na de 4000 rpm- goed op
Maar gtitje rijd weer en hij klinkt niet alsof er iets stuk is, dus nu houd ie het weer een paar ton aan kilometers vol
Ik heb nu paar keer meegereden en hij remt en hij trekt -ook na de 4000 rpm- goed op
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:kwoooizie foei, je moet je topic wel updaten :P
VETTTTTTTT de GTI is dus weer tiptop. mooi
dat is wat je verdiend
ja apart is dat, frustraties erop zetten gebeurd dezelfde dag nog, maar goed nieuws duurt soms wel een dag of 2 , heb ik ook.
Spreken is goud, Ductape is zilver.